۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

  • شناسه : 31347
  • 18 بهمن 1396 - 21:11
  • 149 بازدید
  • ارسال توسط :
لشکری: هدفمان حضور قدرتمند در پارالمپیک ۲۰۲۰است

لشکری: هدفمان حضور قدرتمند در پارالمپیک ۲۰۲۰است

مسعود لشکری، دبیر هیئت تکواندو استان تهران گفت: دومین دوره رقابت های قهرمانی کشور هم از نظر کمی و هم از نظر کیفی در مقایسه با اولین دوره رشد چشمگیری داشت که نشان دهنده حرکت رو به جلو این رشته در کشور است. مسعود لشکری در گفتگو با روابط عمومی هیئت تکواندو استان تهران گفت: […]

cf10ab04-884c-42ad-a94f-46459a04333f

مسعود لشکری، دبیر هیئت تکواندو استان تهران گفت: دومین دوره رقابت های قهرمانی کشور هم از نظر کمی و هم از نظر کیفی در مقایسه با اولین دوره رشد چشمگیری داشت که نشان دهنده حرکت رو به جلو این رشته در کشور است.

مسعود لشکری در گفتگو با روابط عمومی هیئت تکواندو استان تهران گفت: دومین دوره رقابت های قهرمانی کشور پاراتکواندو به مناسبت گرامیداشت ایام الله دهه فجر و به میزبانی هیئت تکواندو استان تهران، با همکاری فدراسیون تکواندو و فدراسیون جانبازان و معلولین با کیفیت بالایی برگزار شد.

وی افزود: در اولین دوره رقابت های قهرمانی کشور پاراتکواندو که در اصفهان برگزار شده بود  تنها ۳۰ شرکت کننده حضور داشتند، ولی امروز ۵۰ ورزشکار به روی شیاپ چانگ رفتند. سال گذشته ما نمی توانستیم پاراتکواندوکاران را کلاس بندی کنیم ، ولی امسال شرکت کنندگان در کلاس بندی مدنظر ما رقابت کردند.

مسئول انجمن پاراتکواندو خاطرنشان کرد: علاوه بر افزایش کمی پاراتکواندوکاران، ما امروز شاهد رقابت هایی با کیفیت بالا بودیم، این مسابقات کمک شایانی به ما کرد تا استعدادهای جدید را از سراسر کشور پیدا و به تیم ملی تزریق کنیم.

وی درباره اهمیت بالای حضور پشتوانه ها در تیم ملی پاراتکواندو توضیح داد: هدف اصلی ما حضوری قدرتمند در رقابت های پارالمپیک ۲۰۲۰ است و به همین  منظور احتیاج داریم علاوه بر حمایت از سرمایه های موجود در تیم ملی نفرات بیشتری را در تیم ملی داشته باشیم.

لشکری درخصوص برنامه های پیش روی تیم ملی پاراتکواندو اعلام کرد: تیم پاراتکواندو ایران در فروردین ماه ۹۷ برای حضور در رقابت های قهرمانی آفریقا عازم مراکش می شود و همچنین در خرداد ماه مسابقات قهرمانی آسیای ویتنام را در پیش داریم و امیدواریم با همت کادر فنی و پاراتکواندوکاران حضوری درخشان در این میادین داشته باشیم.

دبیر هیئت تکواندو استان تهران در بخش پایانی صحبت هایش گفت: کادر فنی از ساعات ابتدایی آغاز مسابقات پاراتکواندو در سالن برگزاری مسابقات حاضر بود و از نزدیک شاهد تلاش  پاراتکواندوکاران بود، اردوی تیم ملی هم از ۲۵ بهمن ماه با قدرت و با دعوت از ۱۵ ورزشکار کلید خواهد خورد.

انتهای پیام

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram