۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

  • شناسه : 80078
  • 25 اردیبهشت 1403 - 13:12
  • 121 بازدید
  • ارسال توسط :
دو مدال ارزشمند برای پومسه ایران در مسابقات قهرمانی آسیا ،درخشش ملی‌پوشان تهرانی

دو مدال ارزشمند برای پومسه ایران در مسابقات قهرمانی آسیا ،درخشش ملی‌پوشان تهرانی

روز نخست مسابقات قهرمانی پومسه آسیا با درخشش ملی‌پوشان تهرانی به پایان رسید و دو مدال طلا و نقره برای کشورمان به ارمغان آمد. به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران ؛  روز نخست از هشتمین دوره مسابقات پومسه قهرمانی آسیا دربخش انفرادی  امروز  سه شنبه  ۲۵ اردیبهشت ماه با حضور ۲۱۶  پومسه رو […]

روز نخست مسابقات قهرمانی پومسه آسیا با درخشش ملی‌پوشان تهرانی به پایان رسید و دو مدال طلا و نقره برای کشورمان به ارمغان آمد.

به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران ؛  روز نخست از هشتمین دوره مسابقات پومسه قهرمانی آسیا دربخش انفرادی  امروز  سه شنبه  ۲۵ اردیبهشت ماه با حضور ۲۱۶  پومسه رو در شهر دانانگ و به میزبانی کشور ویتنام برگزار  و طی آن دو ملی پوش شایسته استان تهران “مهدیه عقبائی و مهدی جمالی” موفق به کسب دو مدال ارزشمند طلا  و نقره شدند .

در این رقابتها ، “مهدیه عقبائی” پومسه رو شایسته و با غیرت پایتخت در رده سنی زیر ۴۰ سال در طول مسابقات، با اجرایی بی‌نقص و مقتدرانه، تمام حریفان خود  از کشورهای هند ،هنگ کنگ و کره جنوبی را از پیش رو برداشت و در نهایت در فینال با نتیجه‌ای قاطع به برتری رسید. او در این رقابت‌ها، قدرت، تکنیک و مهارت فوق‌العاده‌ای از خود به نمایش گذاشت و ثابت کرد که شایسته کسب عنوان قهرمانی آسیا است و اولین طلای تیم ملی ایران در آوردگاه آسیای را به نام خود ثبت کرد.

همچنین در رقابتهای زیر ۴۰ سال مردان ،شاهد درخشش “مهدی جمالی”، ملی‌پوش پرافتخار تهرانی، بودیم.  جمالی با نمایشی دیدنی در فینال مغلوب حریف کره ای خود شد و  به مقام نایب قهرمانی آسیا دست پیدا کرد و مدال نقره این مسابقات را از آن خود کرد.جمالی دراین رقابتها از سد حریفانی از ژاپن ، عربستان سعودی و ویتنام گذشت.

 

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram