۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار مهم » تازه های خبر » خبر های ویژه
  • شناسه : 80185
  • 29 اردیبهشت 1403 - 12:41
  • 141 بازدید
  • ارسال توسط :
پایان کار تکواندوکاران تهرانی در ویتنام با دو مدال نقره و برنز

پایان کار تکواندوکاران تهرانی در ویتنام با دو مدال نقره و برنز

با برگزاری مسابقات قهرمانی آسیا نمایندگان شایسته استان تهران موفق به کسب دو مدال ارزشمند نقره و برنز شدند. به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران ؛ بیست و ششمین دوره مسابقات قهرمانی آسیا با حضور ۲۴۴ تکواندوکار از ۳۳ کشور طی روزهای ۲۷ الی ۲۹ اردیبهشت ماه در سالن «تین سون» شهر «دانانگ» […]

با برگزاری مسابقات قهرمانی آسیا نمایندگان شایسته استان تهران موفق به کسب دو مدال ارزشمند نقره و برنز شدند.

به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران ؛ بیست و ششمین دوره مسابقات قهرمانی آسیا با حضور ۲۴۴ تکواندوکار از ۳۳ کشور طی روزهای ۲۷ الی ۲۹ اردیبهشت ماه در سالن «تین سون» شهر «دانانگ» برگزار و طی آن دو ملی پوش شایسته استان تهران موفق به کسب ۲ مدال نقره و برنز شدند.

در این دوره  از رقابتها تهران با ۵ نماینده حضور داشت که در نهایت متین رضایی در وزن ۶۳- کیلو گرم در سکوی سوم ایستاد و ملیکا میر حسینی در وزن ۷۳ – کیلو گرم نایب قهرمانی آسیا شد .

در روز نخست مسابقات قهرمانی آسیا ( پنجشنبه ۲۷ آردیبهشت ماه ) متین رضایی در وزن ۶۳- کیلوگرم در دور نخست مقابل «تسوروکا» از ژاپن ۲ بر صفر به برتری دست یافت و در ادامه با همین نتیجه برابر ذکریا قالی» از عربستان پیروز و به نیمه نهایی صعود کرد. وی برای رسیدن به فینال «جون جانگ» تکواندوکار المپیکی کره جنوبی و دارنده مدال برنز المپیک ۲۰۲۲ توکیو، طلا و برنز جهان و ۷ طلا، دو نقره و دو برنز گرندپری با وجود نمایشی قابل قبول ۲ بر صفر باخت و به نشان برنز دست یافت.

ناهید کیانی نیز در وزن ۵۳- کیلوگرم بعد از یک دور استراحت، برابر «جونگ» از تایلن ۲ بر صفر باخت و حذف شد.

در روز دوم این رقابتها ( جمعه ۲۹ اردیبهشت ماه) ملیکا میرحسینی در وزن ۷۳- کیلوگرم کار خود را با برتری ۲ بر صفر مقابل «تران نگویان» نماینده میزبان آغاز کرد و در ادامه «جوونا» از ازبکستان را با همین نتیجه پشت سرگذاشت و راهی مبارزه نهایی شد. میرحسینی در مبارزه نهایی برابر «مینا میونگ» از کره جنوبی با وجود ارائه مبارزه نزدیک و پایاپای ۲ بر یک در راند شماری باخت و نقره گرفت.

در وزن ۴۹- کیلوگرم مبینا نعمت زاده ابتدا «مانگین» از فیلیپین را شکست داد و سپس به نماینده ویتنام باخت و حذف شد.الهام حقیقی هم در وزن ۶۲- کیلوگرم «سیلیویا»از اندونزی را شکت داد اما در مصاف با «فروزا سادیکووا» دارنده دو برنز جهان و طلای آسیا از ازبکستان نتیجه را واگذار کرد و حذف شد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram