۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

  • شناسه : 80092
  • 26 اردیبهشت 1403 - 13:30
  • 95 بازدید
  • ارسال توسط :
در روز ارتباطات، روابط عمومی هیات تکواندو تهران برترین شد
با اعلام سایت رسمی فدراسیون تکواندو ؛

در روز ارتباطات، روابط عمومی هیات تکواندو تهران برترین شد

همزمان با روز ارتباطات و روابط عمومی و با اعلام سایت رسمی فدراسیون تکواندو ،روابط عمومی تهران در جمع برترین ها در سطح کشور قرار گرفت . به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران و به نقل از سایت  فدراسیون تکواندو، همزمان با روز ارتباطات و روابط عمومی، روابط عمومی فدراسیون تکواندو  همچون سنوات […]

همزمان با روز ارتباطات و روابط عمومی و با اعلام سایت رسمی فدراسیون تکواندو ،روابط عمومی تهران در جمع برترین ها در سطح کشور قرار گرفت .

به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران و به نقل از سایت  فدراسیون تکواندو، همزمان با روز ارتباطات و روابط عمومی، روابط عمومی فدراسیون تکواندو  همچون سنوات گذشته برترین روابط عمومی هیات های استانی را براساس پارامترهای متعدد در دو بخش انتخاب و معرفی کرد.

روابط عمومی هیات های تکواندو البرز، مازندران، تهران، بوشهر و فارس در سال گذشته با ثبت بهترین عملکرد به عنوان هیات های برتر انتخاب و معرفی شدند.

لازم به ذکر است که علاوه بر این ۵ هیات، استان های قزوین، همدان، لرستان، خوزستان، زنجان و گلستان نیز در زمینه همکاری با فدراسیون، به خوبی فعالیت داشتند.

گفتنی است کمیته روابط عمومی استان پیش از این نیز  از سوی اداره ورزش و جوانان استان تهران به عنوان برترین کمیته در میان ۵۲ هیات ورزشی  معرفی شد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram