۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

  • شناسه : 80177
  • 28 اردیبهشت 1403 - 17:03
  • 76 بازدید
  • ارسال توسط :
تقدیر از مسئولین کمیته روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران به مناسبت کسب عنوان برترین کمیته
روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران، پیشتاز در عرصه اطلاع‌رسانی ورزشی؛

تقدیر از مسئولین کمیته روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران به مناسبت کسب عنوان برترین کمیته

کمیته روابط عمومی هیات تکواندو استان از سوی فدراسیون تکواندو و اداره کل ورزش و جوانان استان تهران در سال ۱۴۰۲ به عنوان فعالترین و برترین کمیته معرفی شد . به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران ؛ در حاشیه دوره هماهنگی سالیانه ممتحنین امروز جمعه ۲۸ اردیبهشت ماه  طی مراسمی از مریم رضایی  […]

کمیته روابط عمومی هیات تکواندو استان از سوی فدراسیون تکواندو و اداره کل ورزش و جوانان استان تهران در سال ۱۴۰۲ به عنوان فعالترین و برترین کمیته معرفی شد .
به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران ؛ در حاشیه دوره هماهنگی سالیانه ممتحنین امروز جمعه ۲۸ اردیبهشت ماه  طی مراسمی از مریم رضایی  مسئول کمیته روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران  و سالار دیده ور نایب رییس این کمیته  به دلیل کسب عنوان برترین کمیته در سطح کشور و استان تهران تقدیر شد.
این عنوان افتخارآفرین، در سال ۱۴۰۲ و براساس فعالیت‌ها و انتشار درست و دقیق اخبار از سوی فدراسیون تکواندو و اداره ورزش و جوانان استان تهران به هیات تکواندو استان تهران اعطا شده است.
در این مراسم، سرپرست هیات تکواندو استان تهران نیز ضمن ابراز خرسندی از کسب این عنوان، از زحمات و تلاش‌های شبانه‌روزی مسئولین و اعضای کمیته روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران قدردانی کرد و گفت: “کسب این عنوان، نشان‌دهنده تعهد و کارآمدی این کمیته در انجام وظایف خود است و امیدواریم که در آینده نیز شاهد موفقیت‌های روزافزون این هیات در همه عرصه‌ها باشیم

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram