۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

  • شناسه : 80195
  • 29 اردیبهشت 1403 - 16:36
  • 78 بازدید
  • ارسال توسط :
پیام تبریک “ایرجی” به مناسبت قهرمانی تیم ملی و افتخارات تکواندوکاران تهرانی در مسابقات آسیایی ویتنام

پیام تبریک “ایرجی” به مناسبت قهرمانی تیم ملی و افتخارات تکواندوکاران تهرانی در مسابقات آسیایی ویتنام

کرمعلی ایرجی سرپرست هیات تکواندو استان تهران کسب عنوان قهرمانی تیم ملی مردان ایران در مسابقات قهرمانی آسیا ویتنام را تبریک گفت. به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران در متن پیام تبریک آمده است؛ به نمایندگی از خانواده بزرگ و فرهیخته تکواندو استان تهران، کسب عنوان قهرمانی تیم ملی تکواندو مردان ایران در […]

کرمعلی ایرجی سرپرست هیات تکواندو استان تهران کسب عنوان قهرمانی تیم ملی مردان ایران در مسابقات قهرمانی آسیا ویتنام را تبریک گفت.
به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران در متن پیام تبریک آمده است؛

به نمایندگی از خانواده بزرگ و فرهیخته تکواندو استان تهران، کسب عنوان قهرمانی تیم ملی تکواندو مردان ایران در مسابقات قهرمانی آسیا ویتنام پس از ۸ سال را به مسئولین فدراسیون تکواندو،اداره کل ورزش و جوانان استان تهران، ملی‌پوشان و خانواده بزرگ و پر افتخار تکواندوایران تبریک و شادباش می‌گویم.

این موفقیت بزرگ که حاصل تلاش و ممارست بی‌وقفه ملی‌پوشان، کادر فنی و تمامی عوامل زحمتکش این رشته ورزشی است، مایه افتخار و سربلندی ایران اسلامی در عرصه‌های بین‌المللی شد.

همچنین کسب عنوان برترین مربی آسیا توسط مربی تهرانی، جناب آقای مجید افلاکی، مایه مباهات و افتخار جامعه تکواندو کشورمان است. این انتخاب شایسته، نشان‌دهنده‌ی توانایی‌ها و عملکرد درخشان ایشان در هدایت تیم ملی تکواندو ایران و ارتقای جایگاه این رشته ورزشی در قاره کهن است.

علاوه بر این، کسب ۵مدال ارزشمند طلا، نقره و برنز توسط چهار ملی‌پوش تهرانی، خانم ها ملیکا میر حسینی و مهدیه عقبائی و آقایان مهدی جمالی و متین رضایی، در این رقابتها، افتخاری دیگر برای تکواندو پایتخت و کشورمان به ارمغان آورد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram