۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

  • شناسه : 49089
  • 30 مهر 1399 - 11:42
  • 111 بازدید
  • ارسال توسط :
۵آبان، انتخابی تیم پومسه تهران برگزار می شود

۵آبان، انتخابی تیم پومسه تهران برگزار می شود

انتخابی تیم پومسه استان تهران در دو گروه مردان و زنان،دوشنبه ۵ آبان ماه برگزار خواهد شد . به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران ؛مسابقات انتخابی تیم پومسه استان در دو گروه دختران و پسران و در بخش انفرادی ( استاندارد و ابداعی)  رده کمربند قرمز به بالا به منظور شناسایی برترین ها […]

انتخابی تیم پومسه استان تهران در دو گروه مردان و زنان،دوشنبه ۵ آبان ماه برگزار خواهد شد .
به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران ؛مسابقات انتخابی تیم پومسه استان در دو گروه دختران و پسران و در بخش انفرادی ( استاندارد و ابداعی)  رده کمربند قرمز به بالا به منظور شناسایی برترین ها جهت حضور در مسابقات قهرمانی کشور ،دوشنبه ۵ آبان ماه در سالن تکواندو زنده یاد سید سعید مهمین برگزار می شود .

براساس اعلام کیمته پومسه استان،در گروه مردان کلیه بازیکنان در تمامی ردهای سنی که مستعدهستند میتوانند در رقابتهای انتخابی شرکت کنند
در گروه بانوان نیز واجدین شرایط بازیکنان دارای ( مقام های اول تا چهارم مسابقات کشوری و لیگ برتر، مقام اول تا دوم لیگ دسته یک و مقام اول تا دوم جام پایتخت سال ۱۳۹۸) در ردههای سنی‌نونهالان ،نوجوانان و جوانان می توانندشرکت کنند،همچنین بازیکنان در ردههای سنی زیر ۱۲ سال و بالای ۳۰ سال به صورت آزاد می توانند حضور داشته باشند.
لازم به ذکر است کلیه نفرات واجد شرایط در گروه بانوان ،می بایست احکام خود را به شماره واتس آپ هیات استان ۰۹۳۵۵۴۱۱۷۴۷ ارسال نمایند.همچنین کلیه نفراتی که آزاد  هستند  در این رقابتها شرکت کنند  می بایست با ارسال مشخصات( نام و نام خانوادگی،رده سنی) به شماره واتس آپ هیات اعلام آمادگی کنند،حضور در این رقابتها منوط به اعلام آمادگی به هیات استان است .

انتخابی در گروه زنان ساعت ۱۳  و دربخش آقایان ساعت ۱۷ عصر در سالن تکواندو زنده یاد سید سعید مهیمن برگزار می گردد،زمانبندی مسابقات براساس رده های سنی متعاقبا اعلام می شود.

شایان ذکر است با توجه به آنلاین بودن رقابتهای قهرمانی کشور،انتخابی استان با نظر کمیته فنی و بدون داور برگزار می گردد

گفتنی است مسابقات قهرمانی کشور پومسه قرار است به صورت آنلاین و در رده‌های سنی زیر ۱۲ سال، ۱۲ تا ۱۴ سال، ۱۵ تا ۱۷ سال، ۱۸ تا ۳۰ سال، ۳۱ تا ۴۰ سال، ۴۱ تا ۵۰ سال، ۵۱ تا ۶۰ سال، ۶۱ تا ۶۵ سال و بالای ۶۵ سال و در بخش ابداعی نیز پومسه‌روها در رده‌های سنی کمتر از ۱۴ سال و ۱۵ تا ۱۷ سال و بالای ۱۸ سال در دهه پایانی آبان‌ماه برگزار شود.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram