۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار مهم » تازه های خبر » خبر های ویژه
  • شناسه : 79856
  • 01 اردیبهشت 1403 - 13:39
  • 261 بازدید
  • ارسال توسط :
حضور ۴ بانوی تکواندوکار از پایتخت در آوردگاه قهرمانی آسیا

حضور ۴ بانوی تکواندوکار از پایتخت در آوردگاه قهرمانی آسیا

با اعلام سازمان تیم های ملی ، ۴ بانوی تکواندوکار از استان تهران به اردوی نهایی این تیم دعوت شدند و نام آن‌ها در لیست نهایی اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا قرار گرفت. به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران و به نقل از سایت فدراسیون تکواندو، بیست و ششمین دوره رقابت های قهرمانی […]

با اعلام سازمان تیم های ملی ، ۴ بانوی تکواندوکار از استان تهران به اردوی نهایی این تیم دعوت شدند و نام آن‌ها در لیست نهایی اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران و به نقل از سایت فدراسیون تکواندو، بیست و ششمین دوره رقابت های قهرمانی آسیا به میزبانی شهر «دانانگ» در کشور ویتنام به مدت سه  روز، مورخ ۲۷ الی ۲۹ اردیبهشت ماه در بخش کیوروگی پیگیری خواهد شد.

با توجه به عملکرد بانوان ملی پوش در تورنمنت آزاد صربستان و جمع بندی کادر فنی در خصوص این رویداد، سازمان تیم های ملی اسامی نفرات اعزامی به این رقابت ها را اعلام کرد که  چهار بانوی شایسته پایتخت جواز حضور در آوردگاه آسیایی را  کسب کردند که اسامی این نفرات  به شرح ذیل است:

وزن ۴۹- کیلوگرم: مبینا نعمت زاده
وزن ۵۳- کیلوگرم: ناهید کیانی
وزن ۶۲- کیلوگرم: الهام حقیقی
وزن ۷۳- کیلوگرم: ملیکا میرحسینی

لازم به ذکر است تیم ملی تکواندو بانوان ایران با هدایت مهروز ساعی از مربیان شایسته استان تهران در جایگاه مربی در این رقابتها حضور خواهد  داشت .

گفتنی است حضور این بانوان در ترکیب تیم ملی، نشان‌دهنده پویایی و استعداد تکواندو بانوان در استان تهران است و بی‌شک می‌تواند انگیزه‌ای مضاعف برای سایر بانوان علاقه‌مند به این رشته ورزشی باشد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram