۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

  • شناسه : 79842
  • 29 فروردین 1403 - 9:53
  • 51 بازدید
  • ارسال توسط :
تاریخ‌سازی در پاریس؛ قضاوت اولین داور زن استان تهران در بازیهای پارالمپیک

تاریخ‌سازی در پاریس؛ قضاوت اولین داور زن استان تهران در بازیهای پارالمپیک

برای اولین بار در تاریخ ورزش تکواندو ،مرجان تیموری داور بین المللی استان تهران قضاوت مسابقات پاراتکواندو را در چارچوب رقابت‌های پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس بر عهده خواهد داشت. به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران؛ بر اساس اعلام WT مرجان تیموری، داور بین المللی استان تهران  را برای قضاوت در بازی‌های پارالمپیک به پاریس […]

برای اولین بار در تاریخ ورزش تکواندو ،مرجان تیموری داور بین المللی استان تهران قضاوت مسابقات پاراتکواندو را در چارچوب رقابت‌های پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس بر عهده خواهد داشت.

به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران؛ بر اساس اعلام WT مرجان تیموری، داور بین المللی استان تهران  را برای قضاوت در بازی‌های پارالمپیک به پاریس دعوت کرد. این برای نخستین بار است که فدراسیون تکواندو ایران یک داور زن ایرانی را در بین ۳۰ داور نهایی قضاوت کننده در بازی‌های پارالمپیک دارد

.تیموری که از داوران باتجربه و برجسته کشورمان است، سابقه قضاوت در مسابقات ملی و بین‌المللی متعددی را در کارنامه دارد.

او با تعهد و پشتکار خود، توانسته است پله‌های ترقی را در این رشته ورزشی به سرعت طی کند و به عنوان اولین داور زن ایرانی، نام خود را در تاریخ پارالمپیک ثبت کند.

رقابت‌های تکواندو در بازی‌های پارالمپیک ۲۰۲۴ طی روزهای هشتم تا دهم شهریورماه در کاخ بزرگ (گرند پالاس) شهر پاریس برگزار خواهد شد.

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram