۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار مهم » تازه های خبر » خبر های ویژه
  • شناسه : 79896
  • 04 اردیبهشت 1403 - 14:40
  • 170 بازدید
  • ارسال توسط :
ایرجی:تکواندو تهران،پرچمدار نظم و پویایی در میان ورزش‌های استان است
در نشست مشترک روسای حوزه و شهرستان های استان تهران ؛

ایرجی:تکواندو تهران،پرچمدار نظم و پویایی در میان ورزش‌های استان است

روسای هیات های حوزه و شهرستان های استان تهران در جلسه‌ای با حضور سرپرست هیات تکواندو استان تهران ، به بررسی چالش‌ها و برنامه‌های آینده پرداختند. به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران؛ اولین نشست هم اندیشس روسای هیات های حوزه و شهرستان های استان  در سال جدید با حضور کرمعلی ایرجی سرپرست هیات […]

روسای هیات های حوزه و شهرستان های استان تهران در جلسه‌ای با حضور سرپرست هیات تکواندو استان تهران ، به بررسی چالش‌ها و برنامه‌های آینده پرداختند.

به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران؛ اولین نشست هم اندیشس روسای هیات های حوزه و شهرستان های استان  در سال جدید با حضور کرمعلی ایرجی سرپرست هیات تکواندو استان تهران، مهدی کاشانیان سرپرست دبیری هیات ، اصغر فتحی مسئول کمیته فرهنگی، محمد کرمی مسئول سازمان لیگ  و محمد مهدی حیدری مسئول پشتیبانی سایت مبارز در جهت بررسی موارد و چالش های موجود در هیاتهای تابعه  امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ماه  در خانه تکواندو پاتیخت برگزار شد.

در این نشست روسای هیات‌های تکواندو  حوزه و شهرستان های استان به ارائه گزارش عملکرد خود و بیان مشکلات و چالش‌های پیش روی این رشته ورزشی در مناطق خود پرداختند.

کرمعلی ایرجی سرپرست هیات تکواندو استان تهران  در این نشست با اشاره به ظرفیت‌های بالای تکواندو در استان تهران و وجود استعدادهای درخشان در این رشته ورزشی، گفت: هیات تکواندو استان تهران تمام تلاش خود را برای توسعه و ترویج این رشته ورزشی در سطح استان به کار خواهد بست.

وی همچنین از روسای هیات‌های تکواندو شهرستان‌ها خواست تا با برنامه‌ریزی دقیق و استفاده از ظرفیت‌های موجود در شهرستان‌های خود، برای ارتقای سطح کیفی تکواندو در استان تلاش کنند.

 ایرجی با بیان اینکه تکواندو استان تهران یکی از سازماندهی شده ترین و پویاترین رشته های ورزشی استان است در ادامه بیان داشت ؛برای رفع مشکلات و چالش های پیش روی تکواندو استان، نیاز به همکاری و همدلی همه دست اندرکاران این رشته ورزشی است و این جایگاه ارزشمند، نشان دهنده ی تعهد و تلاش بی وقفه ی تمامی فعالان این رشته ورزشی در مسیر اعتلا و سربلندی نام تکواندو در استان و کشور است. و امیدواریم شاهد تداوم این روند رو به رشد و پیشرفت در تکواندو تهران باشیم و این رشته ورزشی همچنان به عنوان یکی از افتخارات استان و کشور بدرخشد.

در این نشست همچنین در خصوص راه اندازی درگاه پرداخت مجزا برای هیات تکواندو استان تهران بحث و تبادل نظر شد و مقرر شد تا این موضوع در اسرع وقت پیگیری شود.

همچنین در این نشست از زحمات و تلاش‌های کلیه دست اندرکاران تکواندو استان تهران، به ویژه روسای هیات‌های تکواندو شهرستان‌ها و حوزه‌ها قدردانی شد.

گفتنی است دراین جلسه مسئولین سازمان لیگ، کمیته فرهنگی و پشتیبانی سایت مبارز در خصوص عملکرد و برنامه های پیش رو توضیحاتی را ارائه نمودند .

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram