۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

  • شناسه : 66690
  • 05 اردیبهشت 1402 - 13:21
  • 421 بازدید
  • ارسال توسط :
مسابقات آزاد قهرمانی نوجوانان کشور برگزار می شود
از 16 اردیبهشت ماه و به مدت 8 روز؛

مسابقات آزاد قهرمانی نوجوانان کشور برگزار می شود

رقابتهای آزاد قهرمانی نوجوانان کشور در دو گروه دختران و پسران،از ۱۶ اردیبهشت ماه به مدت ۸ روز در خانه تکواندو برگزار می گردد. به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران ؛ مسابقات آزاد قهرمانی تکواندو نوجوانان کشور به منظور شناسایی نفرات برتر جهت حضور در  دوازدهمین دوره رقابتهای قهرمانی نوجوانان آسیا در دو […]

رقابتهای آزاد قهرمانی نوجوانان کشور در دو گروه دختران و پسران،از ۱۶ اردیبهشت ماه به مدت ۸ روز در خانه تکواندو برگزار می گردد.

به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران ؛ مسابقات آزاد قهرمانی تکواندو نوجوانان کشور به منظور شناسایی نفرات برتر جهت حضور در  دوازدهمین دوره رقابتهای قهرمانی نوجوانان آسیا در دو بخش دختران و پسران طی روزهای ۱۶ تا ۲۳ اردیبهشت ماه در خانه تکواندو برگزار خواهد شد.
بر اساس برنامه اعلام شده کمیته مسابقات، این رقابتها در گروه پسران طی روزهای  ۱۶، ۱۷، ۱۸ و ۱۹ اردیبهشت ماه و در گروه دختران ۲۰، ۲۱، ۲۲ و ۲۳ اردیبهشت ماه در اوزان دهگانه برگزار می شود.
نوجوانان متولد ۸۴/۱۰/۱۱ تا ۸۷/۱۰/۱۰ مجاز به حضور در این رقابت ها هستند که می بایست تا پایان روز ۱۲ اردیبشهت ماه نسبت به ثبت نام اقدام کنند. ضمن اینکه وزن کشی مسابقات هر روز، از ساعت ۱۴ لغایت ۱۶ روز قبل انجام خواهد شد.

تذکر مهم: داشتن دیجیتال کارت برای تکواندوکارانی که قصد شرکت در این مسابقات را دارند به منزله ID کارت محسوب شده و در زمان وزنکشی باید ارائه شود.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram