۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

  • شناسه : 65727
  • 24 بهمن 1401 - 10:31
  • 317 بازدید
  • ارسال توسط :
حضور ۳ داور بین المللی تهران در کمپ المپیک ۲۰۲۴ پاریس

حضور ۳ داور بین المللی تهران در کمپ المپیک ۲۰۲۴ پاریس

کمپ انتخابی داوران قضاوت کننده در المپیک ۲۰۲۴ پاریس با حضور ۵ داور بین المللی کشورمان از روز گذشته در تاشکند آغاز شده است. به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران و به نقل از سایت فدراسیون تکواندو، کمپ تمرینی و انتخابی داوران قضاوت کننده در المپیک ۲۰۲۴ پاریس در قاره آسیا با حضور […]

کمپ انتخابی داوران قضاوت کننده در المپیک ۲۰۲۴ پاریس با حضور ۵ داور بین المللی کشورمان از روز گذشته در تاشکند آغاز شده است.
به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران و به نقل از سایت فدراسیون تکواندو، کمپ تمرینی و انتخابی داوران قضاوت کننده در المپیک ۲۰۲۴ پاریس در قاره آسیا با حضور ۷۶ داور بین المللی از آسیا و اقیانوسیه روز گذشته (یکشنبه ۲۳ بهمن ماه) به میزبانی ازبکستان در تاشکند آغاز شده و فردا سه شنبه ۲۵ بهمن ماه به پایان می رسد.

بدری اسدی، مرجان تیموری وشهرام اربابی سه دوار بین المللی استان تهران هستند که با دعوت فدراسیون جهانی در این دوره حضور دارند. در پایان این دوره ۱۸ نفر داور (۹نفر خانم و ۹نفر آقا) به مرحله بعدی کمپ دعوت خواهند شد.

«سونگ چول کیم» رئیس کمیته فنی، «املی موراس» رئیس کمیته داوران، «محمد شعبان» رئیس کمیته مسابقات، «جی لی» و «کی سام» عضو کمیته انتخاب داوران فدراسیون جهانی تکواندو تدریس این دوره را برعهده دارند.

لازم به ذکر است کمپ تمرینی داوران المپیک علاوه بر آسیا، در قاره های اروپا، آمریکا و آفریقا نیز تشکیل خواهد شد و ۵۸ داور به کمپ نهایی دعوت می شوند. از مجموع ۵۸ نفر در نهایت ۲۶ داور برای قضاوت در المپیک پاریس ۲۰۲۴ انتخاب خواهند شد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram