۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

  • شناسه : 62585
  • 30 آبان 1401 - 9:57
  • 447 بازدید
  • ارسال توسط :
“لطفی” دریک قدمی مدال مغلوب نایب قهرمان المپیک شد

“لطفی” دریک قدمی مدال مغلوب نایب قهرمان المپیک شد

حسین لطفی ملی پوش شایسته استان تهران در مرحله یک چهارم نهایی مغلوب نایب قهرمان المپیک شد و از دست یابی به مدال جهانی بازماند. به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران ؛ روز هفتم ( پایانی ) بیست و پنجمین دوره مسابقات قهرمانی جهان روز گذشته یکشنبه ۲۹ آبان ماه با برگزاری مبارزات […]

حسین لطفی ملی پوش شایسته استان تهران در مرحله یک چهارم نهایی مغلوب نایب قهرمان المپیک شد و از دست یابی به مدال جهانی بازماند.

به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران ؛ روز هفتم ( پایانی ) بیست و پنجمین دوره مسابقات قهرمانی جهان روز گذشته یکشنبه ۲۹ آبان ماه با برگزاری مبارزات ۵۸ – کیلوگرم در گروه مردان و ۴۶- کیلو گرم در گروه زنان در سالن متروپلیتن برگزار شد .

حسین لطفی نماینده شایسته کشورمان در وزن ۵۸- کیلوگرم بود که کار خود را با برتری ۲ بر صفر و با نتایج ۹ بر یک و ۱۲ بر صفر برابر «دیوید فونتس» از گواتمالا آغاز کرد و سپس در یک مبارزه جذاب و دیدنی  «آدریان ویسنته» قهرمان عنوان دار اسپانیایی را ۲ بر یک شکست داد. وی راند اول را ۳ بر یک به حریف واگذار کرد، اما موفق شد در دو راند متوالی ۲۰ بر ۱۳ و ۱۵ بر۸ پیروز شد و در ادامه مقابل «عمر لاکال» از مراکش با نتایج ۱۰ بر ۱۰ و ۹ بر ۲ پیروز شد و به مرحله یک چهارم نهایی راه  یافت.

لطفی در این مرحله و در یک قدمی کسب مدال نتیجه را ۲ بر صفر(۳ بر یک و ۸ بر ۶) به «محمد خلیل جندابی»  دارنده مدال نقره المپیک و رنکینگ سه دنیا از تونس واگذار کرد و از دست یابی به مدال بازماند.

تیم ملی تکواندو کشورمان در این رقابتها با هدایت ۳ مربی شایسته استان تهران “بیژن مقانلو “به عنوان سرمربی تیم ملی مردان و “ندا زارع و مهروز ساعی “مربیان تیم ملی بانوان کشورمان حضور دارند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram