۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

  • شناسه : 55720
  • 01 فروردین 1401 - 10:44
  • 238 بازدید
  • ارسال توسط :
پیام تبریک رییس هیات تکواندو استان تهران به مناسبت سال نو

پیام تبریک رییس هیات تکواندو استان تهران به مناسبت سال نو

علی خلیلی  رییس هیات تکواندو استان تهران طی پیامی فرارسیدن سال نو را به مردم عزیز و خانواده فرهیخته و بزرگ تکواندو تهران تبریک گفت. به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران ؛ در متن پیام تبریک فوق آمده است همزمان با آغازین بهاری دیگر طلوع قرن پانزدهم را نظاره گر هستیم،قرنی که با […]

علی خلیلی  رییس هیات تکواندو استان تهران طی پیامی فرارسیدن سال نو را به مردم عزیز و خانواده فرهیخته و بزرگ تکواندو تهران تبریک گفت.
به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران ؛
در متن پیام تبریک فوق آمده است
همزمان با آغازین بهاری دیگر طلوع قرن پانزدهم را نظاره گر هستیم،قرنی که با نام گذاری سال «تولید؛ دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین» رهبر فرزانه آغاز شده ،قطعا شاهد تحول و تکامل ایران عزیز در قله های بلند توسعه خواهیم بود و در این بین جامعه ورزش کشور بخصوص خانواده فرهیخته تکواندو بارها و بارها با افتخار آفرینی های خود نقش بسزایی در به اهتزاز در آوردن پرچم مقدس کشورمان در عرصه بین المللی دارد که انصافا تلاش های خالصانه پیشکسوتان،مربیان،داوران و قهرمانان عزیز شایسته قدرشناسی است.
ضمن آرزوی سلامتی و بهروزی برای ملت شریف ایران بخصوص جهادگران جان بر کف سلامت که با تمام توان در مبارزه با ویروس منحوس کرونا کوشیده اند،امید می رود در لوای الطاف الهی،توجه به‌منویات رهبری،حمایت های مسئولین و دعای خیر مردم و در سایه وفاق،همدلی،همزبانی،وحدت و برنامه ریزی و تلاش که جامعه بزرگ تکواندو بیش از هر زمان دیگری به آنها نیاز دارد بار دیگر با افتخار آفرینی های خود موجی از شادی.امید و افزایش غرور ملی را برای مردم عزیز و تکواندو به ارمغان آوریم.

اکنون که نسیم دل انگیز بهاران به مشام جان می‌رسد، هیچگاه فراموش نخواهیم کرد که این نسیم روح افزا مدیون ایستادگی قهرمانان مدافع حرم و مرزبانان شجاع دیارمان بر سکوی ایثار و شهادت است که حاصل آن آرامش و امنیتی مثال زدنی برای مردم و کشور عزیزمان در منطقه‌ای است که آشوب و کینه توزی در آن بیداد می‌کند.

بر این اساس، مهمترین دعای بنده برای سال جدید، پایداری صلح و نیکی روزگار برای مردم سرافراز ایران و مردمان سراسر جهان است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram