۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » آرشیو اخبار » اخبار مهم » ارشیو کل اخبار » کمیته بانوان » گزارش
  • شناسه : 23333
  • 14 فروردین 1396 - 12:08
  • 104 بازدید
  • ارسال توسط :
کیانی،اموری و جدی فردا عازم مراکش می شوند

کیانی،اموری و جدی فردا عازم مراکش می شوند

سه دختر شایسته استان تهران برای شرکت در اولین دوره مسابقات جام ریاست آفریقا (G2)، صبح فردا (سه شنبه) عازم “آگادیر” مراکش خواهد شد. به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران؛ تیم‌ملی تکواندوی زنان کشورمان با تصمیم کادرفنی برای آمادگی بیشتر به منظور حضوری موفق در چهارمین دوره مسابقات بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی و […]

سه دختر شایسته استان تهران برای شرکت در اولین دوره مسابقات جام ریاست آفریقا (G2)، صبح فردا (سه شنبه) عازم “آگادیر” مراکش خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران؛ تیم‌ملی تکواندوی زنان کشورمان با تصمیم کادرفنی برای آمادگی بیشتر به منظور حضوری موفق در چهارمین دوره مسابقات بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی و بیست و سومین دوره مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۱۷، در اولین دوره مسابقات جام ریاست آفریقا که به میزبانی “آگادیر” مراکش برگزار خواهد شد، حضور پیدا می‌کند.

این رقابت‌ها از روز جمعه (۱۸ فروردین‌ماه) به مدت ۳ روز برگزار می‌شود که سه هوگوپوش شایسته استان تهران ناهید کیانی در وزن ۴۹- کیلوگرم، فاطمه اموری در وزن ۵۳- کیلوگرم و مهسا جدی در وزن ۵۷- کیلوگرم به همراه  دیگر ملی پوشان کشورمان بر روی شیاپ‌چانگ می‌روند.

لازم به ذکر است ساراخوش جمال فکری از مربیان شایسته پایتخت به عنوان مربی  تیم ملی کشورمان را در این رقابتها هدایت خواهند کرد.

تیم‌ملی تکواندوی زنان کشورمان، سه شنبه (۲۲ فروردین‌ماه) ساعت ۰۴:۲۵ صبح به ایران بازخواهند گشت.

مسابقات جام ریاست آفریقا (G2) است و به دارندگان مدال طلا، نقره و برنز به ترتیب ۲۰، ۱۲ و ۷٫۲۰ امتیاز در راستای افزایش رنکینگ المپیکی تکواندوکاران تعلق می‌گیرد.

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram