۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » آرشیو اخبار » اخبار داوران » اخبار مهم » ارشیو کل اخبار » گزارش
  • شناسه : 29654
  • 05 دی 1396 - 10:54
  • 97 بازدید
  • ارسال توسط :
قضاوت ۵ داور استان تهران در مسابقات انتخابی تیم ملی نوجوانان

قضاوت ۵ داور استان تهران در مسابقات انتخابی تیم ملی نوجوانان

رقابت های ورود به اردوی تیم ملی نوجوانان پسر روز جمعه (۸ دی ماه) برگزار می شود و براین اساس ۵ داور از استان تهران در این پیکارها به قضاوت خواهند پرداخت . به گزارش روابط عمومی هیئت تکواندو استان تهران، رقابت های ورود به اردوی تیم‌ملی نوجوانان پسر برای حضور در پیکارهای کسب سهمیه […]

رقابت های ورود به اردوی تیم ملی نوجوانان پسر روز جمعه (۸ دی ماه) برگزار می شود و براین اساس ۵ داور از استان تهران در این پیکارها به قضاوت خواهند پرداخت .

به گزارش روابط عمومی هیئت تکواندو استان تهران، رقابت های ورود به اردوی تیم‌ملی نوجوانان پسر برای حضور در پیکارهای کسب سهمیه المپیک جوانان و قهرمانی نوجوانان جهان ۲۰۱۸ از ساعت ۸ صبح روز جمعه (۸ دی ماه) در خانه تکواندو استان البرز برگزار می‌شود.

مبارزات در اوزان ۱۰ گانه (۴۵-، ۴۸-، ۵۱-، ۵۵-، ۵۹-، ۶۳-، ۶۸-، ۷۳-، ۷۸- و ۷۸+ کیلوگرم) پیگیری خواهد شد و از استان تهران ۲۵ تکواندوکار تهرانی روی شیاپ چانگ می روند.

بر همین اساس و طبق اعلام کمیته داوران فدراسیون تکواندو ؛ احمد خدایی، مهدی بهادری، محمد محلوجی،  ایمان اکبر زاده و احمد رضا فراشی از استان تهران داورانی هستند که در این رقابت ها به قضاوت می پردازند.

انتهای پیام/


 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram