۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » آرشیو اخبار » اخبار مهم » ارشیو کل اخبار » گفتگو
  • شناسه : 15637
  • 13 اردیبهشت 1395 - 14:13
  • 253 بازدید
  • ارسال توسط :
گرشاسبی: نمایندگان مجلس با هوشیاری به ورزش توجه کنند

گرشاسبی: نمایندگان مجلس با هوشیاری به ورزش توجه کنند

  مشاور وزیر و مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران در نشست هم اندیشی هیات های ورزشی استان تهران با بیان اینکه خوشبینی خاصی به دهمین دوره مجلس شورای اسلامی دارم، افزود: از نمایندگان این دوره می خواهم با هوشیاری بیشتر به امر ورزش توجه کنند. در این نشست که دیروز در سالن آمفی […]

garsha hiatha

 

مشاور وزیر و مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران در نشست هم اندیشی هیات های ورزشی استان تهران با بیان اینکه خوشبینی خاصی به دهمین دوره مجلس شورای اسلامی دارم، افزود: از نمایندگان این دوره می خواهم با هوشیاری بیشتر به امر ورزش توجه کنند.
در این نشست که دیروز در سالن آمفی تئاتر اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد، حمیدرضا گرشاسبی با اشاره به این مهم که بسیاری از معضلات و آسیب های اجتماعی و پویایی جوانان را می توان در ورزش جستجو کرد، خواستار پیگیری و بررسی بیشتر درخصوص بودجه ورزش از بخش مالیات ها و همچنین نظام مند نمودن باشگاه داری و طرح سرباز قهرمان شد و افزود: این اقدامات کمک قابل توجهی به توسعه ورزش کشور خواهد کرد.
در نشست هم اندیشی هیات های ورزشی استان تهران که با حضور میرزاآقابیک، شاملو، نظر، زرگر، سلیمی، شکیبامهر و رؤسا، نواب رئیس و دبیران هیات ها برگزار شد، مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران با تقدیر از تلاش های مسئولین هیات های ورزشی ابراز امیدواری کرد که با وجود توانایی های موجود و انسان های فرهیخته و با دانش در راس مدیریت هیات ها و باتوجه به پتانسیل و استعداهای ورزشی در تهران، این استان بتواند در عملکرد سالجاری رتبه نخست را با فاصله زیاد از دیگر استان ها از آن خود کند.

وی از ضرورت ارسال آمار و عملکرد به موقع هیات های ورزشی گفت و افزود: در سال گذشته تهران در جایگاه اصلی خود قرار نداشته و باید در سال جدید جبران شود، چرا که فعالیت ها انجام شده، اما گزارش نشده است. به عنوان مثال در یکی از مناطق تهران، به اندازه یک استان بزرگ فعالیت داشته ایم، اما عدم ارسال به موقع آمار و عملکرد باعث افت در ارزیابی استان ها شده که در این راستا باید در ارائه مستندات جدیت بیشتری داشته باشیم.
گرشاسبی در بخشی دیگر از سخنان خود گفت: هیات ها در بخش روابط عمومی ها باید فعالیت بیشتری کنند. روابط عمومی اداره کل سایت ها را بازدید می کند و لحظه لحظه فعالیت ها رصد می شود. امروز ورزشکاران و جوانان با استفاده از فضای مجازی به سایت ها مراجعه کرده و اطلاعات کسب می کنند، به همین منظور در این زمینه باید هیات ها، روابط عمومی های خود را فعالتر نمایند.
گرشاسبی با اشاره به لزوم نظارت هیات ها و ارتباط با باشگاه ها و شهرستان ها گفت: به باشگاه های مرتبط خود و همچنین هیات شهرستان ها نظارت و سرکشی نمایید؛ هم از نظر علمی و هم از نظر کیفی آنها را ارزیابی کنید و در بعد دیگر ورزشکاران و مربیان نیز با حضور شما دلگرم تر به کار ادامه می دهند. بعضی از مربیان بروز نیستند و با تمرینات سنتی، باشگاه ها را تبدیل به تفریح گاه کرده اند که نباید اینچنین باشد. مربیان باید به روز باشند تا بتوانند ورزشکاران را تربیت نمایند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر بیش از دوهزار و ۲۰۰ مجموعه ورزشی خصوصی و دولتی در استان تهران فعال هستند، گفت: بر اساس آخرین ارزیابی میزان سرانه ورزشی استان با در نظر گرفتن فضای موجود شهرداری ها و نهادها و ادارات دولتی، ۹ سانتی متر افزایش یافته است.
مشاور وزیر ورزش و جوانان خاطر نشان کرد: در دهه فجر سال گذشته به همت شهرداری تهران ۱۲ پروژه عمرانی ورزشی در سطح استان با اعتباری بالغ بر ۲۴۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید و در سال جاری نیز ۳۵ پروژه عمرانی و ورزشی با مشارکت خیرین و شهرداری ها و استفاده از بودجه های دولتی مورد بهره داری قرار خواهد گرفت.
گرشاسبی در ادامه یادآور شد: هم اکنون ۲۰ هیات ورزشی استان تهران در ارزیابی فدراسیون های مختلف ورزشی دارای رتبه اول تا سوم کشور هستند و ابراز امیدواری کرد که با وجود پتانسیل و استعدادهای ورزشی در تهران، هیات های وررشی این استان بتوانند در عملکرد سال جاری فدراسیون ها رتبه های برتر کشور را به خود اختصاص دهند.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به تهاجم فرهنگی و ضرورت توسعه ورزش برای مقابله با این پدیده، عنوان کرد: دشمن در کمین نوجوانان و جوانان است تا آنها را به انحراف و اعتیاد بکشاند، لذا برای جلوگیری از آسیب به جوانان و نوجوانان باید تلاش کرد تا ورزش و فعالیت های ورزشی در سطح استان گسترش یابد.
در پایان این نشست، از کلیه روسا، نواب رئیس و دبیران هیات های ورزشی استان تهران تجلیل شد.

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram