۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

“رضا کلهر” و “متین رضایی”حریفان خود را در رقابت های گرنداسلم  شناختند

“رضا کلهر” و “متین رضایی”حریفان خود را در رقابت های گرنداسلم شناختند

با برگزاری جلسه قرعه کشی رقابت های گرنداسلم ووشی ، “رضا کلهر” و “متین رضایی” در روز اول رقابت ها رقبای خود را شناختند. به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران ، رقابت های گرنداسلم ووشی فردا یکشنبه ۱۳ فروردین ماه با برگزاری مبارزات ۴۹- و ۶۷- کیلوگرم بانوان ، ۶۸- و ۸۰+ کیلوگرم […]

با برگزاری جلسه قرعه کشی رقابت های گرنداسلم ووشی ، “رضا کلهر” و “متین رضایی” در روز اول رقابت ها رقبای خود را شناختند.

به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران ، رقابت های گرنداسلم ووشی فردا یکشنبه ۱۳ فروردین ماه با برگزاری مبارزات ۴۹- و ۶۷- کیلوگرم بانوان ، ۶۸- و ۸۰+ کیلوگرم آقایان آغاز می شود.

با برگزاری رقابت های انتخابی گرنداسلم در اوزان المپیکی و مشخص شدن نفرات برتر ، ۳ هوگو پوش تهرانی به دور نهایی این رویدادها راه یافتند.

امروز دوازدهم فروردین ماه جلسه قرعه کشی رقابت ها با حضور سرپرستان و کادر فنی تیم ها برگزار شد و در نهایت دو نماینده تهرانی ، رقبای خود در روز نخست این رقابت ها را شناختند.

در وزن ۶۸- کیلوگرم، “رضا کلهر” به واسطه قهرمانی در دور انتخابی گرنداسلم با قرعه استراحت مواجه شده است، سپس در دیدار اول خود به مصاف برنده «محمد صادق دهقانی» از ایران و «هاکان رچبر» از ترکیه با رنکینگ چهار المپیک می رود و “متین رضایی” برای مبارزه مقابل نماینده کشور چین «یانگ سیو»  می ایستد.

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram