۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

  • شناسه : 25338
  • 14 تیر 1396 - 19:56
  • 374 بازدید
  • ارسال توسط :
پسران نونهال پایتخت در جایگاه دوم کشورایستادند

پسران نونهال پایتخت در جایگاه دوم کشورایستادند

با اتمام رقابت‌های قهرمانی کشور نونهالان پسر، تیم منتخب استان تهران توانست با کسب دو نشان طلا،یک نقره و دو برنز در جایگاه دوم ایران بایستد. به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران ؛بیست و ششمین دوره از مسابقات قهرمانی کشور نونهالان پسر با حضور ۲۷۸ تکواندوکار در قالب ۳۲ تیم از ۳۱ استان […]

با اتمام رقابت‌های قهرمانی کشور نونهالان پسر، تیم منتخب استان تهران توانست با کسب دو نشان طلا،یک نقره و دو برنز در جایگاه دوم ایران بایستد.

به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران ؛بیست و ششمین دوره از مسابقات قهرمانی کشور نونهالان پسر با حضور ۲۷۸ تکواندوکار در قالب ۳۲ تیم از ۳۱ استان مورخ ۱۲ و ۱۳ تیرماه به میزبانی خانه تکواندو پایتخت برگزار شد .

تیم نونهالان تهران با کسب دو طلا از سوی “علی اسماعیل پور ( وزن هفتم) و مهدی خانی( وزن دهم)” ، یک نقره”امیر محمد امیر محمدی( وزن سوم) “،دو برنز”امیررضا مددی(وزن دوم) و امیررضاقاسمی(وزن هشتم )”و کسب ۵۵ امتیاز  با یک رتبه صعود نسبت به سال گذشته عنوان نایب قهرمانی را به دست آوردند.
تیم تکواندو نونهالان پسر پایتخت با هدایت حسین کریمی( سرمربی) ، محسن سلطانی راد و علی کریمی صابر( مربی)  و نورالله خاوری( سرپرست) در این رقابتها حضور داشت،علی شیرزاد به عنوان مدیر فنی تیم را همراهی کرد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram