۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

  • شناسه : 72093
  • 31 مرداد 1402 - 12:15
  • 552 بازدید
  • ارسال توسط :
جدال ۶ هوگوپوش نونهال تهرانی در مسابقات قهرمانی جهان۲۰۲۳

جدال ۶ هوگوپوش نونهال تهرانی در مسابقات قهرمانی جهان۲۰۲۳

تیم ملی تکواندو نونهالان کشورمان در دو گروه دختران و پسران برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان فردا چهارشنبه عازم کشور بوسنی و هرزگوین می شوند. به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران ؛ششمین دوره مسابقات قهرمانی نونهالان جهان در دو بخش دختران و پسران  ششم الی نهم شهریور ماه به میزبانی کشور بوسنی […]

تیم ملی تکواندو نونهالان کشورمان در دو گروه دختران و پسران برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان فردا چهارشنبه عازم کشور بوسنی و هرزگوین می شوند.

به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران ؛ششمین دوره مسابقات قهرمانی نونهالان جهان در دو بخش دختران و پسران  ششم الی نهم شهریور ماه به میزبانی کشور بوسنی و هرزگوین و در شهر سارایوو  برگزار خواهد شد .

برهمین اساس تیم  ملی تکواندو کشومان جهت حضور پر قدر ت در این دوره از رقابتها فردا شب چهارشنبه تهران را به مقصد ساراییو پایتخت بوسنی و هرزگوین ترک می کنند.

شش ملی پوش شایسته استان تهران در بخش پسران ” یاسان جعفری ، پویااجاقلو ، محمد طاها فتح الله زاده و محمد حسین  تقی پور “ و در گروه دختران ” کوثر اجاقلو و نگار مظفری”  به عنوان نمایندگان کشورمان به مصاف رقبای جهانی خود خواهند رفت .

 

 

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram