۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

  • شناسه : 84677
  • 11 مهر 1403 - 19:28
  • 151 بازدید
  • ارسال توسط :
ساغر مرادی، امید ایران در جهانی؛ آماده شکستن رکوردها

ساغر مرادی، امید ایران در جهانی؛ آماده شکستن رکوردها

ساغر مرادی ملی پوش شایسته استان تهران ، فردا پنجشنبه ۱۲ مهرماه در سومین روز از مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان به روی شیاپ‌چانگ می‌رود. به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران ؛ مرادی تکواندوکار شایسته و بااستعداد پایتخت در وزن ۶۴- کیلوگرم در روز سوم چهاردهمین دوره مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان، در دور نخست […]

ساغر مرادی ملی پوش شایسته استان تهران ، فردا پنجشنبه ۱۲ مهرماه در سومین روز از مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان به روی شیاپ‌چانگ می‌رود.
به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران ؛ مرادی تکواندوکار شایسته و بااستعداد پایتخت در وزن ۶۴- کیلوگرم در روز سوم چهاردهمین دوره مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان، در دور نخست با قرعه استراحت قرار گرفت است وی در اولین دیدار خود به مصاف برنده مبارزه بین نمایندگان پورتوریکو و لتونی خواهد رفت.

در این وزن ، ۴۰ تکواندوکار از سراسر جهان به رقابت می‌پردازند و مرادی در صورت عبور از سد حریفان خود، در ادامه مسابقات با برنده مبارزه بین نمایندگان تونگا و پرتغال روبرو خواهد شد.

مرادی که به عنوان سومین نماینده استان تهران در این مسابقات حضور دارد، با انگیزه‌ای بالا و آمادگی کامل به دنبال کسب بهترین نتیجه و افتخارآفرینی برای کشورمان است.

تیم ملی تکواندو بانوان ایران در این رقابت‌ها با هدایت مریم حجتی و گیتا ویسی، دو مربی شایسته استان تهران، به دنبال کسب نتایج درخشان است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram