۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

  • شناسه : 84882
  • 15 مهر 1403 - 17:43
  • 35 بازدید
  • ارسال توسط :
پیام تبریک نایب رییس بانوان استان تهران در پی کسب قهرمانی تیم ملی ایران در مسابقات جهانی

پیام تبریک نایب رییس بانوان استان تهران در پی کسب قهرمانی تیم ملی ایران در مسابقات جهانی

اعظم درستی نایب رییس بانوان استان تهران طی پیامی کسب عنوان قهرمانی تیم ملی دختران و پسران ایران در مسابقات قهرمانی جهان را تبریک گفت . به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران؛ در متن پیام آمده است ؛ خبر خوش قهرمانی تیم ملی تکواندو ایران در مسابقات جهانی کره جنوبی و کسب سه […]

اعظم درستی نایب رییس بانوان استان تهران طی پیامی کسب عنوان قهرمانی تیم ملی دختران و پسران ایران در مسابقات قهرمانی جهان را تبریک گفت .

به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران؛ در متن پیام آمده است ؛

خبر خوش قهرمانی تیم ملی تکواندو ایران در مسابقات جهانی کره جنوبی و کسب سه مدال ارزشمند طلا و نقره توسط دختران پایتخت‌نشین، غزل هوشمند، پرنیان نوری و ساغر مرادی، موجی از شادی و افتخار را در دل تمامی ورزش دوستان و به ویژه جامعه بزرگ تکواندو استان تهران ایجاد نمود.

اینجانب به عنوان نایب رئیس بانوان هیئت تکواندو استان تهران، ضمن تبریک صمیمانه این موفقیت بزرگ به خانواده بزرگ و پر افتخار تکواندو پایتخت، از تلاش‌های شبانه روزی تک تک اعضای تیم ملی، کادر فنی زحمتکش و حمایت‌های بی‌دریغ مسئولین فدراسیون قدردانی می‌نمایم.

کسب عنوان قهرمانی در هر دو گروه دختران و پسران برای اولین بار در تاریخ تکواندو کشور، نشان از رشد و شکوفایی این رشته ورزشی در ایران دارد و نویدبخش آینده‌ای درخشان برای تکواندو ایران است.

لازم است از زحمات ارزشمند مربیان شایسته استان تهران، اساتید ” حمید باقی نژاد، علی تاجیک ، خیرالله قلی زاده ،گیتا ویسی و مریم حجتی که سهم بسزایی در این موفقیت داشتند، تشکر و قدردانی ویژه نمایم.

امید است این موفقیت‌ها، انگیزه‌ای مضاعف برای تکواندوکاران کشورمان باشد تا با تلاش و پشتکار بیشتر، افتخارات بیشتری را برای ایران اسلامی به ارمغان آورند

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram