۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

  • شناسه : 50830
  • 25 خرداد 1400 - 9:52
  • 229 بازدید
  • ارسال توسط :
“عزیزی و شهاب” دو نماینده تهران برروی شیابچانگ آسیا
ششمین دوره مسابقات قهرمانی پاراتکواندو آسیا 2021 - لبنان؛

“عزیزی و شهاب” دو نماینده تهران برروی شیابچانگ آسیا

مراسم قرعه کشی ششمین دوره مسابقات قهرمانی آسیا پاراتکواندو برگزار و نمایندگان کشورمان حریفان خود را در این رقابت‌ها شناختند. به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران و به نقل از سایت فدراسیون تکواندو، ششمین دوره مسابقات قهرمانی پاراتکواندو آسیا از امروز (سه شنبه – ۲۵ خردادماه) از ساعت ۱۰:۳۰ تا ۲۰:۳۰ با حضور ۸۴ […]

مراسم قرعه کشی ششمین دوره مسابقات قهرمانی آسیا پاراتکواندو برگزار و نمایندگان کشورمان حریفان خود را در این رقابت‌ها شناختند.

به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران و به نقل از سایت فدراسیون تکواندو، ششمین دوره مسابقات قهرمانی پاراتکواندو آسیا از امروز (سه شنبه – ۲۵ خردادماه) از ساعت ۱۰:۳۰ تا ۲۰:۳۰ با حضور ۸۴ ورزشکار از ۲۰ کشور پیگیری خواهد شد.

 اصغر عزیزی در وزن ۷۵+ کیلوگرم (K44) و رایحه شهاب در وزن ۵۸+ کیلوگرم (K44)  دو نماینده شایسته استان تهران در این رقابت‌ها هستند.

اصغر عزیزی پاراتکواندوکار وزن ۷۵+ کیلوگرم (K44) ابتدا با قرعه استراحت رو به رو است و در ادامه یکی از نمایندگان روسیه و یا قزاقستان را پیش رو دارد
رایحه شهاب در وزن ۵۸+ کیلوگرم (K44) در گام نخست به مصاف نماینده برزیل می‌رود و در ادامه می‌بایست با هوگوپوش اسپانیا مبارزه کند.

پیام خانلرخانی سرمربیگری و مهدی احمدی مربیگری تیم ملی پاراتکواندو را برعهده دارد؛ عاطفه کشاورز نیز سرمربی و الهه مهربانی مربی تیم ملی پاراتکواندو بانوان است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram