۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

  • شناسه : 59716
  • 19 مرداد 1401 - 12:09
  • 425 بازدید
  • ارسال توسط :
پدر شهید تکواندوکار “غلامرضا نورالهی” آسمانی شد

پدر شهید تکواندوکار “غلامرضا نورالهی” آسمانی شد

پیکر شادروان حاج لطفعلی نورالهی پدر شهید تکواندو کار  “غلامرضا نورالهی” که بر اثر کهولت سن دعوت حق را لبیک گفته بود صبح امروز چهارشنبه در بهشت زهرا تشییع و تدفین شد. به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران ؛حاج لطفعلی نورالهی پدر شهید تکواندو کار غلامرضا نورالهی از شهدای ۸ سال دفاع مقدس […]

پیکر شادروان حاج لطفعلی نورالهی پدر شهید تکواندو کار  “غلامرضا نورالهی” که بر اثر کهولت سن دعوت حق را لبیک گفته بود صبح امروز چهارشنبه در بهشت زهرا تشییع و تدفین شد.

به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران ؛حاج لطفعلی نورالهی پدر شهید تکواندو کار غلامرضا نورالهی از شهدای ۸ سال دفاع مقدس استان تهران به فرزند شهیدش پیوست.

هیات تکواندو استان تهران مصیبت وارده را به خانواده محترم آن مرحوم و جامعه تکواندو پایتخت تسلیت عرض نموده و برای آن مرحوم از درگاه خداوند  متعال علو درجات و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسئلت می نماید.

گفتنی است مراسم ختم مرحوم حاج لطفعلی نورالهی جمعه ۲۱ مرداد ماه از ساعت ۱۸ الی ۱۹:۳۰ در مسجد خاتم الانبیاء برگزار می شود.

شهید غلامرضا نورالهی متولد سال ۱۳۴۲ شهرستان اسلامشهر ،دارا ی کمربند مشکی دان یک ،دارای چندین عنوان قهرمانی در کشور است ،شهید نورالهی سال ۶۷ در شلمچه و در عملیات کربلای ۵ به مقام شامخ شهادت نائل شد .

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram