۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

  • شناسه : 44848
  • 24 شهریور 1398 - 11:47
  • 813 بازدید
  • ارسال توسط :
قزل احمد:جام جهانی تجربه خوبی بود

قزل احمد:جام جهانی تجربه خوبی بود

سینا قزل احمد پومسه رو شایسته پایتخت  در اولین دوره مسابقات جام جهانی پومسه توانست دو نشان طلا و نقره را در اندویخته افتخارات خود به ثبت رساند. قزل احمد در گفتگو با روابط عمومی هیات استان تهران بیان داشت:اولین دوره مسابقات جام جهانی پومسه در شهر گوچی چین در اواخر مرداد ماه همزمان با […]

سینا قزل احمد پومسه رو شایسته پایتخت  در اولین دوره مسابقات جام جهانی پومسه توانست دو نشان طلا و نقره را در اندویخته افتخارات خود به ثبت رساند.

قزل احمد در گفتگو با روابط عمومی هیات استان تهران بیان داشت:اولین دوره مسابقات جام جهانی پومسه در شهر گوچی چین در اواخر مرداد ماه همزمان با مسابقات جام جهانی کیوروگی با حضور ۴۰۰ پومسه رو در تمامی رده های سنی برگزار شد که تیم پومسه کشورمان با حضور ۶ پومسه رو در این رقابتها توانست دو نشان طلا ،یک نقره و برنز را بدست آورد.
وی با بیان اینکه در این رقابتها توانست یک نشان طلا در بخش پیر و یک نشان نقره در بخش انفرادی بدست آورد،در خصوص سطح این مسابقات بیان داشت :با توجه به اینکه این مسابقات برای نخستین بار برگزار می شد اما استقبال خوبی در تمامی رده های سنی دیدیم و تمامی تیم های حاضر با بهترین های خود پا به میدان گزاشته بودند و در رده های پایه شاهد رقابتهای بسیار حساس و نفسگیری از سوی پومسه روها بودیم .
پومسه رو شایسته تهران در ادامه گفت:حضور کشورهای مدعی در بخش پومسه در این رقابتها سطح کیفی و فنی مسابقات بسیار بالا برده بود ویک میدان بسیار خوب برای کسب تجربه برا ی پومسه روها بود.
قزل احمداظهار داشت: با توجه به استقبال و سطح فنی بالای این رقابتها مسابقات جام جهانی پومسه مقرر شد طی سالهای آتی برگزار گردد وبه طور قطع برگزاری این رقابتها برای بالا بردن انگیزه پومسه روهای موثر خواهد بود ودر کنار دیگر میادین بین المللی تجربه بسیار خوب خواهد بود.

 

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram