۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

  • شناسه : 40572
  • 17 بهمن 1397 - 15:39
  • 534 بازدید
  • ارسال توسط :
صادق نیا:نبود مهرهای کلیدی در تیم،جام قهرمانی را از ما گرفت

صادق نیا:نبود مهرهای کلیدی در تیم،جام قهرمانی را از ما گرفت

  سرمربی تیم بهین آور گفت:مصدومیت و نبود مهرهای کلیدی تیم،موجب شد تا صدرنشینی را از دست بدهیم و نایب قهرمان لیگ برتر نوجوانان شویم . هومن صادق نیا سرمربی تیم بهین آور در گفتگو با روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران بیان داشت :تیم بهین آور در سی و دومین دوره رقابتهای لیگ برتر […]

 

سرمربی تیم بهین آور گفت:مصدومیت و نبود مهرهای کلیدی تیم،موجب شد تا صدرنشینی را از دست بدهیم و نایب قهرمان لیگ برتر نوجوانان شویم .

هومن صادق نیا سرمربی تیم بهین آور در گفتگو با روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران بیان داشت :تیم بهین آور در سی و دومین دوره رقابتهای لیگ برتر نوجوانان استان تهران  برای چهارمین سال متوالی به میدان آمد و توانستیم با کسب عنوان نایب قهرمانی این مسابقات،یک قهرمانی و سه نایب قهرمانی را در کارنامه خود ثبت نماییم.

وی در ادامه گفت:بهین آور در طول ۱۸ هفته برگزاری رقابتهای لیگ استان،۱۴ هفته در صدر جدول رده بندی قرار داشت، متاسفانه این مسابقات به دلیل همزمانی با مسابقات قهرمانی و لیگ کشوری زمان برگزاریش طولانی شد و همین امر موجب شد تا بازیکنان کلیدی و اصلی تیم دچار مصدومیت  شوند و سر وزن نباشند و نتوانیم از آنان در تیم استفاده نماییم که نهایتا در بازی حساسی که مقابل تیم قهرمان داشتیم، صدرنشینی را از دست دادیم و با توجه به اختلاف امتیاز موجود با تیم شهید خدائی ورامین،عنوان اولی را از دست بدهیم.

صادق نیا در خصوص سطح لیگ سی و دوم نوجوانان استان اظهار داشت :سطح لیگ استان هرسال با توجه به حضور تیم های فنی و با انگیزه که دارای مهرهای خوب و تکنیکی هستند ،بالا می رود امسال نیز به واسطه شرکت تیم های قدرتمند شاهد لیگ خوب و حساسی بودیم و طوری که هیچ تیمی زنگ تفریح نبود و همه تیم ها برای کسب سکو و جام این رقابتها،با تمام توان به روی شیابچانگ می آمدند و تا آخرین هفته قهرمان هنوز مشخص نبود .

سرمربی تیم بهین آور ضمن تشکر از آقای کرمی مدیر عامل این شرکت در خصوص رقبای اصلی خود در لیگ بیان داشت :مسلما تمام تیم های حاضر در لیگ استان برای ما در هر هفته به عنوان یک رقیب مهم به شمار می آمد و هیچ تیمی را دست کم نگرفتیم اما می توان گفت تیم شهید خدایی ورامین که دارای بازیکنان خوب و کادر فنی قوی بودند ،مهمترین رقیب ما درلیگ امسال محسوب می شد .

وی در پایان گفت:تیم بهین آور با داشتن کادرفنی قوی و همدل در این رقابتها شرکت کرد و جا دارد از حسین کریمی مدیر فنی تیم ،محمد رضا نجفی عرب ،امید لطفلیان ومسعود کاظمی مربیان و دامون ابوالقاسمی سرپرست تیم  تشکر و قدر دارنی کنم .

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram