۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

  • شناسه : 9795
  • 25 دی 1394 - 9:17
  • 129 بازدید
  • ارسال توسط :
آغاز دور برگشت لیگ برتر کشور با صدرنشینی تیم های تهرانی

آغاز دور برگشت لیگ برتر کشور با صدرنشینی تیم های تهرانی

مرحله برگشت لیگ برتر تکواندو با برگزاری مبارزات هفته اول و دوم، در خانه تکواندو برگزار و  سه تیم پایتخت نشین ،شهرداری ورامین، دانشگاه آزاد و پاس قوامین همچنان در رده های اول تا سوم جدول رده بندی باقی ماندند. به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران و به نقل از فدراسیون تکواندو ؛ […]

مرحله برگشت لیگ برتر تکواندو با برگزاری مبارزات هفته اول و دوم، در خانه تکواندو برگزار و  سه تیم پایتخت نشین ،شهرداری ورامین، دانشگاه آزاد و پاس قوامین همچنان در رده های اول تا سوم جدول رده بندی باقی ماندند.
به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران و به نقل از فدراسیون تکواندو ؛

هفته اول و دوم از مرحله برگشت چهاردهمین دوره مسابقات لیگ برتر تکواندوی مردان (جام خلیج فارس)، یادواره پانصد شهید تکواندو کشور، که با حضور ۹ تیم گیتی پسند اصفهان، هیات تکواندو استان قزوین، شهرداری ورامین، یاسین پیشرو قم، لوازم خانگی کن، دانشگاه آزاد، شهدای ساری، پاس قوامین و سونیا،(پنجشنبه ۲۴ دی ماه ) در خانه تکواندو برگزار شد و سه تیم پاتیخت نشین شهرداری ورامین ،دانشگاه آزاد و پاس قوامین  همچنان در صدر جدول رده بندی قرار گرفتند .
در پایان هفته دوم این دوره از مسابقات، شهرداری ورامین با ۹ برد و یک باخت از ۱۰ بازی و کسب ۲۷ امتیاز در جایگاه نخست باقی ماند، تیم دانشگاه آزاد با ۷ برد، یک تساوی و یک باخت از ۹ بازی ۲۲ امتیاز بدست آورد و در جایگاه دوم است و پاس قوامین با ۶ برد، ۲ تساوی و ۲ باخت و کسب ۲۰ امتیاز در جایگاه سوم قرار دارد.
تیم لوازم خانگی کن (۱۶ امتیاز) با دو پیروزی ارزشمند در این هفته دو پله صعود کرد و به رده چهارم رسید، شهدای ساری (۱۵ امتیاز) از رده هفتم به جایگاه پنجم نقل مکان کرد و تیم یاسین پیشرو قم (۱۳ امتیاز)، گیتی پسند اصفهان (۱۱ امتیاز)، تیم سونیا (۳ امتیاز) و هیات تکواندو استان قزوی (بدون امتیاز) در رده های ششم تا نهم هستند.
نتایج هفته اول و دوم این مسابقات///
*** هفته اول
دانشگاه آزاد ۸ – گیتی پسند اصفهان صفر
پاس قوامین ۸ – سونیا صفر
شهدای ساری ۷ – هیات تکواندو استان قزوین یک
لوازم خانگی کن ۵ – شهرداری ورامین ۳
یاسین پیشرو قم (استراحت)
*** هفته دوم
شهدای ساری ۶ – گیتی پسند اصفهان ۲
لوازم خانگی کن ۶- سونیا ۲
شهرداری ورامین ۶ – هیات تکواندو استان قزوین ۲
یاسین پیشرو قم ۲ – پاس قوامین ۶
دانشگاه آزاد (استراحت)

برچسب ها

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram