۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

  • شناسه : 59449
  • 10 مرداد 1401 - 11:27
  • 438 بازدید
  • ارسال توسط :
پیام تبریک “علی خلیلی” در پی کسب عنوان قهرمانی و نایب قهرمانی نونهالان ایران در جهان

پیام تبریک “علی خلیلی” در پی کسب عنوان قهرمانی و نایب قهرمانی نونهالان ایران در جهان

علی خلیلی رییس هیات تکواندو استان تهران قهرمانی و نایب قهرمانی تیم ملی تکواندو نونهالان ایران را در رقابت های قهرمانی جهان بلغارستان را تبریک گفت. به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران؛در متن پیام آمده است ؛ قهرمانی و نایب قهرمانی تیم های ملی تکواندو دختران و پسران کشورمان را در پنجمین دوره […]

علی خلیلی رییس هیات تکواندو استان تهران قهرمانی و نایب قهرمانی تیم ملی تکواندو نونهالان ایران را در رقابت های قهرمانی جهان بلغارستان را تبریک گفت.
به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران؛در متن پیام آمده است ؛
قهرمانی و نایب قهرمانی تیم های ملی تکواندو دختران و پسران کشورمان را در پنجمین دوره مسابقات قهرمانی جهان و کسب مدال های خوشرنگ و به اهتزاز در آوردن پرچم مقدس کشورمان در عرصه جهانی را به مدیریت موفق و پرتلاش فدراسیون که دلسوزانه تمام توان خود را برای اعتلای مجدد این رشته المپیکی بکار برده است و به مجموعه کادر فنی و آینده سازان تکواندو کشور و افتخار آفرینان این مسابقات تبریک گفته و برای خانواده فرهیخته تکواندو در دیگر رقابتهای پیش رو آرزوی موفقیت و سر بلندی دارم.
همچنین کسب عنوان بهترین مربی جهان توسط معصومه محمدیان از مربیان توانمند استان و دو نشان ارزشمند طلا توسط دو شیردخترمان “پرنیان نوری “ساینا علیپور” را به جامعه پر افتخار تکواندو تهران تبرک عرض می نمایم.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram