۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

  • شناسه : 50879
  • 25 خرداد 1400 - 16:37
  • 179 بازدید
  • ارسال توسط :
شهاب مدال برنز آسیا را بر گردن آویخت
ششمین دوره مسابقات قهرمانی پاراتکواندو آسیا 2021 - لبنان؛

شهاب مدال برنز آسیا را بر گردن آویخت

رایحه شهاب هوگوپوش شایسته پایتخت در  وزن ۵۸+ کیلوگرم (K44) در مسابقات قهرمانی پاراتکواندو آسیا توانست عنوان سومی را بدست آورد . به گزارش روابط عمومی  هیات تکواندو استان تهران و به نقل از سایت فدراسیون تکواندو، ششمین دوره مسابقات قهرمانی پاراتکواندو آسیا امروز (سه شنبه – ۲۵ خردادماه) با حضور ۸۴ ورزشکار از ۲۰ کشور […]

رایحه شهاب هوگوپوش شایسته پایتخت در  وزن ۵۸+ کیلوگرم (K44) در مسابقات قهرمانی پاراتکواندو آسیا توانست عنوان سومی را بدست آورد .

به گزارش روابط عمومی  هیات تکواندو استان تهران و به نقل از سایت فدراسیون تکواندو، ششمین دوره مسابقات قهرمانی پاراتکواندو آسیا امروز (سه شنبه – ۲۵ خردادماه) با حضور ۸۴ ورزشکار از ۲۰ کشور در سالن “نوهاد نوفال” بیروت در حال برگزاری است.

رایحه شهاب نماینده پاراتکواندو استان تهران  در وزن ۵۸+ کیلوگرم (K44) ابتدا به مصاف نماینده برزیل رفت و با نتیجه ۲۲ بر ۱۲ به برتری رسید اما در مرحله بعد رو در روی هوگوپوشی از اسپانیا قرار گرفت و با واگذاری نتیجه (۱۲ – ۷) به مدال برنز رسید.

عاطفه کشاورز سرمربی و الهه مهربانی مربی تیم ملی پاراتکواندو بانوان است.

گفتنی است؛ با تصمیم فدراسیون جهانی تکواندو، هوگوپوشان سایر قاره‌ها مجاز به شرکت در این رقابت‌ها هستند. امتیاز این مسابقات برای تکواندوکاران قاره آسیا G4  است و برای تکواندوکاران سایر قاره‌ها G2  خواهد بود

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram