۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

  • شناسه : 51468
  • 30 شهریور 1400 - 22:51
  • 174 بازدید
  • ارسال توسط :
پولادگر: خانواده‌های شهدا، گوهران ارزشمند این مرز و بوم هستند
در مراسم تجلیل از خانواده شهدای تکواندوکار تهران؛

پولادگر: خانواده‌های شهدا، گوهران ارزشمند این مرز و بوم هستند

رییس فدراسیون تکواندو در مراسم تجلیل از خانواده شهدای تکواندو گفت: بدون تردید، مادر ان، پدران و خانواده‌های شهدا، گوهران ارزشمند این مرز و بوم و گنجینه‌های صبر، مقاومت و پیام آوران شهدا هستند. به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران، سید محمد پولادگر، رییس فدراسیون تکواندو در ششمین مراسم یادواره شهدای تکواندو سراسر […]

رییس فدراسیون تکواندو در مراسم تجلیل از خانواده شهدای تکواندو گفت: بدون تردید، مادر ان، پدران و خانواده‌های شهدا، گوهران ارزشمند این مرز و بوم و گنجینه‌های صبر، مقاومت و پیام آوران شهدا هستند.

به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران، سید محمد پولادگر، رییس فدراسیون تکواندو در ششمین مراسم یادواره شهدای تکواندو سراسر کشور و تجلیل از خانواده معظم شهدای تکواندوکار استان تهران با عنوان « قهرمان ماندگار»، گفت: خداوند متعال را شاکر هستم که امسال هم توفیق پیدا کردیم تا بعد از یک سال و نیم تاخیر و با مشکلاتی که وجود داشت، مراسم تجلیل از خانواده‌های گرانقدر شهدا را برگزار کرده و میزبان شما عزیزان باشیم.

وی در ادامه افزود: امسال برگزاری این مراسم همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس و یادآور حماسه آفرینی‌ و ایثارگری‌های عزیزترین فرزندان این مرز و بوم و همچنین اربعین سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله حسین(ع) شده است که این موضوع برای ما یک نشانه محسوب می‌شود و حاوی پیام است.

رئیس فدراسیون تکواندو اظهار داشت: بدون تردید، مادران، پدران و خانواده‌های شهدا، گوهران ارزشمند این مرز و بوم و گنجینه‌های صبر، مقاومت و پیام آوران شهدا هستند.

وی ادامه داد: اگر حضرت زینب (س) بعد از شهادت سیدالشهداء و یاران وفادارش پیام آورعاشورا نبود، نهضت کربلا پس از این همه سال زنده نمی‌ماند و هر سال باشکوه‌تر از سال قبل برگزار نمی‌شد؛ شما خانواده‌های گرانقدر شهدا نیز پیام آوران فرزندان دلیر این سرزمین هستید و حضورتان در این کره خاکی ارزشمند است.

پولادگر تاکید کرد: مهم‌ترین هدف از برگزاری مراسم یادواره شهدای تکواندو، پاسداشت و تجلیل از خانواده‌های این عزیزان است؛ خدارا شاکر هستم که با وجود تمام مشکلات، افتخار میزبان این مراسم را داشتیم، از هیات تکواندو استان تهران، فرمانده سپاه سیدالشهدا (ع) و تمامی کسانی که در میزبانی از این مراسم باشکوه کمک کرده‌اند، سپاسگزار هستم.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram