۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

  • شناسه : 23521
  • 28 فروردین 1396 - 12:47
  • 87 بازدید
  • ارسال توسط :
خانلرخانی: قهرمانی با تکواندوکاران جوان شیرین بود

خانلرخانی: قهرمانی با تکواندوکاران جوان شیرین بود

سرمربی تیم تکواندوی شهرداری ورامین گفت: بسیار خوشحالم که برای سومین سال متوالی توانستیم عنوان قهرمانی مسابقات بین‌المللی جام باشگاه های آسیا را با تکواندوکارانی جوان به نام خود ثبت نماییم. پیام خانلرخانی سرمربی جوان و شایسته استان تهران در خصوص کسب این عنوان برای سومین سال متوالی گفت: مسابقات جام باشگاه های آسیا همیشه […]

سرمربی تیم تکواندوی شهرداری ورامین گفت: بسیار خوشحالم که برای سومین سال متوالی توانستیم عنوان قهرمانی مسابقات بین‌المللی جام باشگاه های آسیا را با تکواندوکارانی جوان به نام خود ثبت نماییم.
پیام خانلرخانی سرمربی جوان و شایسته استان تهران در خصوص کسب این عنوان برای سومین سال متوالی گفت: مسابقات جام باشگاه های آسیا همیشه برای ما از درجه اهمیت بالایی برخوردار بوده و با برنامه ریزی در این رویداد شرکت می‌کنیم. مبارزات حساسی را پشت سر گذاشتیم و تکواندوکاران ما در این رقابت‌ها با انگیزه ظاهر شدند.
وی در ادامه افزود: خدا را شاکریم که توانستیم در چهار دوره حضور در این رقابت ها همواره بر روی سکو بایستیم و امسال هم برای سومین سال متوالی توانستیم عنوان قهرمانی جام باشگاه‌های آسیا را به خود اختصاص دهیم.
خانلرخانی در خصوص ترکیب تیم شهرداری ورامین در هفتمین دوره مسابقات تصریح کرد: در این دوره از مسابقات از ملی پوشان خود به واسطه حضور در اردوهای تیم ملی استفاده نکردیم و با ترکیبی از نیروهای جوان و با انگیزه توانستیم جام هفتم را از آن خود کرده که صد البته قهرمانی با بازیکنان جوان و با انگیزه برای ما بسیار شیرین بود.

سرمربی تیم قهرمان در پایان گفت: رقابت‌ها بسیار نزدیک، جذاب و دیدنی را در فینال مسابقات با تیم شهدای مدافع حرم ساری که از میزبانی این رویداد را بر عهده داشت و تمام توانایی خود را برای قهرمانی به کار گرفته بود، پشت سر گذاشتیم. به لطف خدا و با همدلی با وجود فشار زیادی که بر روی تیم ما بود توانستیم سربلند از این رقابت‌ها خارج شده و شرمنده مردم ورامین نشویم.

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram