۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

  • شناسه : 66491
  • 19 فروردین 1402 - 11:48
  • 342 بازدید
  • ارسال توسط :
۳۱فروردین ماه ،پایان مهلت ثبت نام در دورههای هماهنگی سالیانه مربیان و داوران

۳۱فروردین ماه ،پایان مهلت ثبت نام در دورههای هماهنگی سالیانه مربیان و داوران

مهلت ثبت نام برای حضور در دورههای هماهنگی و دانش‌افزایی مربیان و داوران در دو بخش بانوان و آقایان ۳۱ فروردین ماه به پایان می رسد. به گزارش روابط عمومی هیئت تکواندو استان تهران؛دورهای هماهنگی و سالیانه مربیان و داوران در سه بخش پومسه، کیوروگی و هانمادانگ در دو گروه بانوان و آقایان به منظور […]

مهلت ثبت نام برای حضور در دورههای هماهنگی و دانش‌افزایی مربیان و داوران در دو بخش بانوان و آقایان ۳۱ فروردین ماه به پایان می رسد.
به گزارش روابط عمومی هیئت تکواندو استان تهران؛دورهای هماهنگی و سالیانه مربیان و داوران در سه بخش پومسه، کیوروگی و هانمادانگ در دو گروه بانوان و آقایان به منظور آشنایی با آخرین قوانین و مقرارت و بازآموزی  اردیبهشت و خرداد ماه سال جاری به صورت حضوری برگزار خواهد شد .

براساس اعلام فدراسیون تکواندو مهلت ثبت نام  در بانک اطلاعات جهت حضور در کلیه دورههای هماهنگی سالیانه تا پنجشنبه ۳۱ فروردین ماه است .

لازم به ذکر است دوره هماهنگی سالیانه مربیان در دو بخش بانوان و آقایان به ترتیب در  روزهای ۱۴ و ۱۵ اردیبهشت ماه ،داوری کیوروگی  ۲۸ و ۲۹  اردیبهشت ماه ، داوری پومسه ۱۸ و ۱۹ خرداد ماه و داوری هانمادانگ ۲۵ و ۲۶ خرداد ماه برگزار می گردد.

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram