۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

  • شناسه : 40818
  • 04 اسفند 1397 - 14:00
  • 160 بازدید
  • ارسال توسط :
لشگری: برنامه محوری یکی از ارکان اصلی ما در اداره امور هیئت است

لشگری: برنامه محوری یکی از ارکان اصلی ما در اداره امور هیئت است

دبیر هیات تکواندو استان تهران گفت :برنامه محوری یکی از ارکان اصلی ما در اداره امور هیئت تکواندو استان تهران بوده و همین امر باعث شد تا هیئت تکواندوی استان تهران برترین هیئت ورزشی در سال ۹۶ بشود. مسعود لشگری دبیر هیئت تکواندو استان تهران در گفتگو با روابط عمومی این هیئت گفت: طبق سنوات […]

دبیر هیات تکواندو استان تهران گفت :برنامه محوری یکی از ارکان اصلی ما در اداره امور هیئت تکواندو استان تهران بوده و همین امر باعث شد تا هیئت تکواندوی استان تهران برترین هیئت ورزشی در سال ۹۶ بشود.

مسعود لشگری دبیر هیئت تکواندو استان تهران در گفتگو با روابط عمومی این هیئت گفت: طبق سنوات گذشته هیئت تکواندو استان تهران در نظر دارد از قهرمانان، مربیان، داوران، پیشکسوتان و دست اندر کاران این هیئت که در طول یکسال گذشته زحمات زیادی درراستای رشد و شکوفایی اهداف هیئت کشیده وباعث درخشش نام تکواندوی تهران در سطح کشور شده اند تجلیل به عمل آورد.ما همواره در پایان هر سال تلاش میکنیم تا خانواده تکواندوی پایتخت را که یک خانواده بزرگ به شمار می رود گرد هم جمع آوریم تا قدر دان گوشه ای از زحمات این عزیزان باشیم..
لشگری با بیان اینکه لیگ های ما در بخش کیوروگی به ایستگاه پایانی رسیده و لیگ های پومسه طبق برنامه ریزی های انجام شده نیز در حال برگزاریست درادامه افزود : در سال آینده تصمیم بر این داریم تا لیگهای  خردسالان و نونهالان دست یک پسرا ن استان را از حالت متمرکز خارج کرده و به ۴ منطقه  به حوزه ها و شهرستانها بسط و گسترش دهیم.
دبیر هیات تکواندو استان تهران در ادامه افزود: مقرر گردیده است تا دو تیم اول در هر منطقه که جمعاً هشت تیم در هر رده خواهند بود در قالب قهرمانان در خانه تکواندوی پایتخت به مصاف هم بروند ودر پایان به تیم های مقام آور جوایز ارزندهی اهدا خواهد شد.
وی در ادامه با اشاره به برنامه های این هیئت در سال آینده اظهار داشت: همانند سنوات گذشته در پایان سال برنامه های حوزه ها وشهرستانها و کمیته های ستادی استان در سال آینده دریافت می کنیم و بر طبق آن تقویم اجرایی سال آینده را تنظیم می نماییم که این امر باعث می شود هیئت استان برنامه محور پیش برود. برنامه محوری یکی از ارکان اصلی ما در اداره امور هیئت تکواندو استان تهران بوده و همین امر در کنار همدلی و یکرنگی همه اعضای تکواندوی پایتخت باعث شد تا هیئت تکواندوی استان تهران برترین هیئت ورزشی در سال ۹۶ شود و امید داریم این مهم در سال ۹۷ نیز تکرار گردد و تکواندوی پایتخت بتواند قهرمانانی خوشنام و تاثیر گزار به تکواندوی کشور معرفی کنیم.
دبیرهیئت تکواندوی استان تهران در خصوص مباحث مالی که یکی از برنامه های مهم این هیات در امر شفافیت است گفت:: تخصیص اعتبار به  حوزه و شهرستانهای استان از محل درآمد هایی که بر اساس برنامه ریزیهای فدراسیون درباره احکام کمربند های زرد ،سبز و آبی به هیئت های استانها تعلق می گیرد و همچنین از درآمدهای حاصل از مسابقات قهرمانی در حوزه ها و شهرستانها، بودجه ای را برای آنها در نظر می گیریم.
وی در خصوص اعلام برترین حوزه و کمیته هیئت تکواندو استان تهران درسال ۹۷ گفت: تمامی حوزه ها و کمیته ها در راستای هدفی مشترک که همان درخشش این هیئت در سطح کشور بوده است گام برداشته و فعالیت کرده اند وکارشناسان ما در هیئت تکواندو طی آیتم ها و پارامترهایی فعالیتهای این عزیزان را رتبه بندی نموده و برترین های این قسمت در مراسم تجلیل از قهرمانان اعلام خواهد شد.
لشگری در پایان ضمن تشکر ویژه از مسئولین حوزه و شهرستان ها،کمیته های ستای، پیشکسوتان و دست اندرکاران هیئت و خانواده های هنرجویان که نقشی پررنگ در گسترش و موفقیت تکواندوی تهران داشته اند گفت: در نظر داریم تا با تلاش مضاعف بتوانیم در سال آینده میزبانی مسابقات قهرمانی کشور را در یکی از رده های سنی در تهران داشته باشیم. در حوزه آموزش نیز در نظر داریم دوره های کوچینگ برای مربیان حوزه ها و شهرستان ها برگزار نماییم و کارت کوچینگ به شرکت کنندگان در این دوره اعطا می گردد.

وی افزود:همچنین جهت ارتقا سطح کیفی مربیان و داوران استان کارگاههای آموزشی برگزار خواهیم کرد و تقویت پایگاه قهرمانی استان و پایگاههای قهرمانی در حوزه ها و شهرستانها در رده های پایه و همچنین پومسه یکی از اصلی ترین برنامه های ما در سال آینده است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram