۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

  • شناسه : 80810
  • 06 مرداد 1403 - 11:29
  • 244 بازدید
  • ارسال توسط :
37 مربی از 5 استان در دوره آموزشی مربیگری تهران شرکت کردند

37 مربی از 5 استان در دوره آموزشی مربیگری تهران شرکت کردند

دومین دوره آموزش عملی مربیگری درجه 3 مردان در گستره کشوری صبح امروز به میزبانی هیات تکواندو استان تهران آغاز شد . به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران ؛  دومین دوره آموزش عملی مربیگری درجه سه مران در سطح کشور به میزبانی هیات تکواندو استان تهران صبح امروز شنبه 6 مرداد ماه، آغاز […]

دومین دوره آموزش عملی مربیگری درجه 3 مردان در گستره کشوری صبح امروز به میزبانی هیات تکواندو استان تهران آغاز شد .

به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران ؛  دومین دوره آموزش عملی مربیگری درجه سه مران در سطح کشور به میزبانی هیات تکواندو استان تهران صبح امروز شنبه 6 مرداد ماه، آغاز به کار کرد. این دوره آموزشی که با هدف ارتقای سطح علمی و عملی مربیان تکواندو کشور برگزار می‌شود، به مدت یک هفته در سالن شهید کبکانیان ادامه خواهد داشت.

در این دوره آموزشی، 37 نفر از مربیان مستعد استان‌های” مازندران، گیلان، تهران، اردبیل و خوزستان “حضور دارند تا زیر نظر اساتید برجسته کشور به فراگیری آخرین متدهای آموزشی و تمرینات تکواندو بپردازند.

این دوره با حضور اساتید علی نادی علی از اصفهان با تخصص در فرم‌ها و کلیات پومسه، علیرضا میرزایی از مازندران با تمرکز بر هانمادانگ و غلامرضا عمرانی از تهران با تخصص در کیوروگی و علم تمرین برگزار خواهد شد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram