۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

  • شناسه : 80298
  • 26 خرداد 1403 - 9:17
  • 20 بازدید
  • ارسال توسط :
  • نویسنده : مریم رضایی
ایرجی: تکواندو تهران با برنامه‌ریزی و انسجام، جزو برترین‌ها استان است
در نشست مشترک مسئولین کمیته های ستادی عنوان شد ؛

ایرجی: تکواندو تهران با برنامه‌ریزی و انسجام، جزو برترین‌ها استان است

در راستای برنامه‌ریزی و هماهنگی برای ارتقای سطح عملکرد تکواندو استان تهران، اولین نشست مشترک روسا و نواب رییس کمیته‌های ستادی این هیات با حضور مسئولین استان برگزار شد. به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران؛ اولین نشست مشترک کمیته‌های ستادی هیات تکواندو استان تهران در سال ۱۴۰۳ با هدف هم‌اندیشی و برنامه‌ریزی برای […]

در راستای برنامه‌ریزی و هماهنگی برای ارتقای سطح عملکرد تکواندو استان تهران، اولین نشست مشترک روسا و نواب رییس کمیته‌های ستادی این هیات با حضور مسئولین استان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران؛ اولین نشست مشترک کمیته‌های ستادی هیات تکواندو استان تهران در سال ۱۴۰۳ با هدف هم‌اندیشی و برنامه‌ریزی برای ارتقای سطح این رشته ورزشی در پایتخت روز گذشته دوشبه هفتم خرداد ماه در خانه تکواندو پایتخت برگزار شد.

در این نشست که با حضور کرمعلی ایرجی سرپرست هیات تکواندو استان تهران، مهدی کاشانیان سرپرست دبیر هیات، فاطمه بابایی نایب رییس بانوان و روسا و نواب رییس کمیته‌های ستادی برگزار شد، برنامه‌ها و عملکرد کمیته‌ها در سال جاری مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

 ایرجی در ابتدای این نشست ضمن تشکر و قدردانی از حضور مسئولین و تسلیت به مناسبت شهادت رییس جمهور و همراهانش، به ظرفیت‌های بالای تکواندو در سطح استان تهران اشاره کرد و گفت: “تکواندو تهران با توجه به جمعیت بالای ورزشکار ثبت شده در بانک اطلاعات، یک پنجم ورزش تهران را به خود اختصاص داده است.”

وی با اشاره به نظم و انسجام موجود درتهران و جایگاه تکواندو در میان ۵۲ هیات ورزشی، بر حفظ این عنوان با همکاری و تعامل بیشتر تاکید کرد. ایرجی همچنین با بیان اینکه تهران با حضور دو بانو در المپیک پاریس با ظرفیت ۱۰۰ درصدی خود حضور دارد، این افتخار را مرهون زحمات تک تک اعضای هیات و ورزشکاران دانست و بر نگاه ویژه به بانوان و حمایت بیشتر از آنها برای رسیدن به جایگاه‌های برتر در آینده تاکید کرد.

مهدی کاشانیان، سرپرست دبیری هیات تکواندو استان تهران، در نشست مشترک کمیته‌های ستادی این هیات، برنامه‌ریزی را رکن اصلی تکواندو پایتخت دانست و بر لزوم برنامه‌ریزی دقیق و مدون برای پیشرفت و توسعه این رشته ورزشی در استان تهران تأکید کرد و به تشریح فعالیت‌ها و برنامه‌های پیش روی هیات پرداخت.

فاطمه بابایی، نایب رییس بانوان هیات تکواندو استان تهران، نیز در این نشست گزارشی از عملکرد و فعالیت بانوان تکواندوکار استان ارائه کرد. وی بر لزوم توسعه و ترویج تکواندو در بین بانوان و همچنین حمایت از بانوان مستعد و نخبه تأکید کرد.

روسا و نواب رییس  کمیته‌های مختلف هیات تکواندو استان تهران نیز در این نشست به ارائه گزارش عملکرد خود و بیان چالش‌ها و برنامه‌های آینده پرداختند.

در پایان این نشست، مقرر شد تا جلسات مشترک روسا و نواب رییس کمیته‌های ستادی تکواندو استان تهران به صورت مستمر برگزار شده و ضمن بررسی عملکرد، برای ارتقای سطح کیفی تکواندو استان تهران برنامه‌ریزی و تصمیم‌گیری شود.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram