۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

لشکری ؛ با کسب ۹ طلا و نقره در صوفیه و قونیه،نمایندگان تهران همچون الماس درخشیدن

لشکری ؛ با کسب ۹ طلا و نقره در صوفیه و قونیه،نمایندگان تهران همچون الماس درخشیدن

دبیر هیات تکواندو استان تهران گفت : حضور موفق نمایندگان شایسته استان تهران با کسب ۸ طلا و یک نقره در مسابقات جهانی و بازیهای کشورهای اسلامی نشان داد پایتخت نشینان همچون الماسی درخشان در کشور هستند. مسعود لشکری دبیر هیات تکواندو استان تهران در گفتگو با روابط عمومی هیات استان بیان داشت؛ در ابتدا […]

دبیر هیات تکواندو استان تهران گفت : حضور موفق نمایندگان شایسته استان تهران با کسب ۸ طلا و یک نقره در مسابقات جهانی و بازیهای کشورهای اسلامی نشان داد پایتخت نشینان همچون الماسی درخشان در کشور هستند.

مسعود لشکری دبیر هیات تکواندو استان تهران در گفتگو با روابط عمومی هیات استان بیان داشت؛ در ابتدا جا دارد به نمایندگان باغیرت و مربیان شایسته استان تهران در مسابقات قهرمانی نونهالان و نوجوانان جهان و بازیهای کشورهای اسلامی به جهت کسب افتخار آفرینی و اهتزار پرچم سه رنگ ایران در این رقابتها تبریک عرض نماییم،قطعا کسب ۸ مدال طلا و یک نقره توسط ملی پوشان شایسته تهران کار بسیار بزرگ و ارزشمندی است و نوید بخش نسل طلایی و پر افتخار برای تکواندو ایران است .

وی افزود: نونهالان و نوجوانان تهرانی در آوردگاه جهانی نشان داد که پایتخت نشینان با داشتن مربیان سازنده و توانمند و باشگاهای فعال در پیشبرد اهداف قهرمانی در مسیری درست گام برداشته و توانسته دختران و پسرانی را برای حضور موفق در میادین بین المللی پرورش دهند‌.
لشکری با بیان اینکه ۱۱ مربی توانمند استان تهران  در قالب سرپرست، سرمربی و مربی هدایت تیم های ملی کشورمان را در رقابتهای جهانی و بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی برعهده داشتند،در ادامه گفت: خدا را شاکریم که تیم های ملی نونهالان و نوجوانان کشورمان در مسابقات جهانی صوفیه با هدایت مربیان تهرانی توانستند عناوین با ارزش قهرمانی و نایب قهرمانی را کسب نمایند، تهران با داشتن مربیان سازنده و توانمند نشان داد که در تمامی زمینه ها حرفی برای گفتن دارد و همواره در کشور جزو استانهای پیشتاز است.
دبیر هیات گفت: در بازیهای کشورهای اسلامی دو نماینده شایسته کشورمان ناهید کیانی و حسین لطفی نیز بسیار خوب عمل کردند و با کسب دو مدال طلا برای تیم ملی کشورمان نشان دادند تکواندو تهران در تمامی رده‌های سنی همواره در سکوی نخست و قهرمانی است .
وی در پایان بیان داشت:مسابقات قهرمانی آسیا نیز در شهریور ماه در کشور ویتنام برگزار خواهد شد که در رده سنی نونهالان تهران با ۶ نماینده دختر و پسر در رده سنی نونهالان و ۴ هوگوپوش پسر در رده سنی نوجوانان حضور خواهد داشت  که  امیدوارم همچون رقابتهای جهانی نمایندگان شایسته ای برای کشورمان باشند و بتوانند بر بام قاره کهن بایستند و افتخار دیگری برای پایتخت نشینان به ثبت برسد.

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram