۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

  • شناسه : 54347
  • 18 دی 1400 - 20:42
  • 321 بازدید
  • ارسال توسط :
کولجی:هر پیشکسوت نماد مخصوص به خود را دریافت می‌کند
همایش تجلیل و نکوداشت بنیانگذاران، پیشگامان و پیشکسوتان تکواندو استان تهران

کولجی:هر پیشکسوت نماد مخصوص به خود را دریافت می‌کند

به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران حمید کولجی رئیس کمیته پیشکسوتان فدراسیون تکواندو در همایش نکوداشت بنیانگذاران،پیشگامان و پیشکسوتان تکواندو تهران  عنوان کرد: بابت اینکه در کنار چهره های ورزشی که با این آمادگی و منش در رکابشان هستم بی نهایت خوشحالم و از محضر همگی کسب فیض می‌کنم. امیدوارم در آینده برنامه […]

به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران حمید کولجی رئیس کمیته پیشکسوتان فدراسیون تکواندو در همایش نکوداشت بنیانگذاران،پیشگامان و پیشکسوتان تکواندو تهران  عنوان کرد: بابت اینکه در کنار چهره های ورزشی که با این آمادگی و منش در رکابشان هستم بی نهایت خوشحالم و از محضر همگی کسب فیض می‌کنم. امیدوارم در آینده برنامه های فرهنگی و برنامه هایی که در راستای پیشرفت تکواندو باشد را تدارک ببینیم. متاسفانه ویروس منحوس کرونا اجازه نداد سال گدشته در خدمت پیشکسوتان باشیم اما امسال این سعادت نصیب ما شد.
او افزود: سعی داریم هر هفته با یک چهره ماندگار این رشته ورزشی مطالب اصلی و ریشه‌ای را به بحث بگذاریم. شخصا دست تک تک پیشکسوتان را می‌بوسم و امیدوارم در آینده اتفاقات خوبی برای این رشته رقم بخورد.
کولجی با اشاره به اهدای “نماد پیشکسوت” به پیشکسوتان تکواندو اظهار کرد: با این نماد ارزشمند هویت پیشکسوت مشخص می‌شود. روی این برنامه بسیار دقیق کار کرده ایم و از رشد و تعالی جوانانی که به این رشته روی می‌آورند و به دوران  طلایی پیشکسوت می.رسند. پیشکسوت کلمه مقدسی است که اعتبار بزرگی پشت آن نهفته است و در تکواندو تعداد پیشکسوتان تهران بسیار زیاد است که بابت حضورشان مهم است این نشان به تمامی عزیزان اهدا خواهد شد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram