۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار مهم » تازه های خبر » خبر های ویژه
  • شناسه : 73869
  • 08 مهر 1402 - 10:07
  • 126 بازدید
  • ارسال توسط :
نشان برنز هانگژو در تصاحب “رضایی و میر حسینی”

نشان برنز هانگژو در تصاحب “رضایی و میر حسینی”

متین رضایی و ملیکا میر حسینی دو ملی پوش شایسته استان تهران موفق به کسب دو مدال برنز مسابقات تکواندو بازیهای آسیایی هانگژو شدند. به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران ؛ مسابقات تکواندو نوزدهمین دوره بازیهای آسیایی هانگژو ۲۰۲۲ در حالی به کار خود پایان داد که دو ملی پوش شایسته و توانمند […]

متین رضایی و ملیکا میر حسینی دو ملی پوش شایسته استان تهران موفق به کسب دو مدال برنز مسابقات تکواندو بازیهای آسیایی هانگژو شدند.

به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران ؛ مسابقات تکواندو نوزدهمین دوره بازیهای آسیایی هانگژو ۲۰۲۲ در حالی به کار خود پایان داد که دو ملی پوش شایسته و توانمند پایتخت موفق شدند دو مدال برنز را به نام خود ثبت کنند تا جمع مدالهای تهرانی ها در هانگزو به سه مدال برسد.

متین رضایی در وزن ۶۸- کیلوگرم، ابتدا استراحت کرد و سپس «کورمالیف» از قرقیزستان را ۲ بر صفر شکست داد و در مرحله یک چهارم برابر «چمنینگ ژیائو» از کشور میزبان در یک دیدار تماشایی در ثانیه های پایانی راند سوم توانست ۲ بر یک در راند شماری به برتری برسد و راهی نیمه نهایی شود وی  در مرحله نیمه نهایی ۲ بر یک مقابل «زید کریم» از اردن مغلوب شد و نشان برنز را به دست آورد.

ملیکا میر حسینی در وزن ۶۷- کیلوگرم ، دور نخست مقابل «باس خیم» از نپال رو به رو شد و ۲ بر صفر بازی را به سود خود تمام کرد. وی در مرحله یک چهارم نهایی ۵ بر ۴ و ۳ بر ۳ برابر «جولیانا الصادق» حریف عنواندار جهان و آسیا پیروز شد و به دور نیمه نهایی رسید. میرحسینی در این مرحله برابر «فروزا سادیکووا» نماینده صاحب عنوان ازبکستان رو به رو شد و ۲ بر یک در راند شماری مبارزه را واگذار و به نشان برنز بسنده کرد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram