۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

  • شناسه : 80987
  • 15 مرداد 1403 - 19:16
  • 189 بازدید
  • ارسال توسط :
دو امید استان تهران برای درخشش در المپیک؛ کیانی و نعمت‌زاده به میدان می‌روند

دو امید استان تهران برای درخشش در المپیک؛ کیانی و نعمت‌زاده به میدان می‌روند

جلسه فنی و قرعه کشی رقابت‌های تکواندو در بازی‌های المپیک برگزار شد و دو ملی پوش شایسته استان تهران در این دوره از بازیها رقبای خود را شناختند. به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران؛رقابت‌های تکواندو در سی و سومین دوره بازی‌های المپیک از روز چهارشنبه ۱۷ مردادماه در شهر پاریس آغاز می‌شود. در […]


جلسه فنی و قرعه کشی رقابت‌های تکواندو در بازی‌های المپیک برگزار شد و دو ملی پوش شایسته استان تهران در این دوره از بازیها رقبای خود را شناختند.

به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران؛رقابت‌های تکواندو در سی و سومین دوره بازی‌های المپیک از روز چهارشنبه ۱۷ مردادماه در شهر پاریس آغاز می‌شود. در این دوره از مسابقات، دو بانوی تکواندوکار شایسته استان تهران، مبینا نعمت‌زاده و ناهید کیانی، به مصاف رقبای خود خواهند رفت.

در روز نخست این رقابتها چهارشنبه ۱۷ مرداد ماه ،مبینا نعمت‌زاده در وزن ۴۹- کیلوگرم، که ۱۷ تکواندوکار حضور دارند، در دور نخست به مصاف نماینده لسوتو می‌رود. وی در صورت برتری به دیدار برنده مبارزه اسپانیا و اروگوئه می‌رود.

پنجشنبه ۱۸ مرداد ماه و در روز دوم این رقابتها ناهید کیانی، دیگر نماینده استان تهران، در وزن ۵۷- کیلوگرم در دور نخست به مصاف، کیمیا علیزاده از بلغارستان می‌رود. در صورت پیروزی، با برنده دیدار آمریکا و تونس مبارزه خواهد کرد.

 


برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram