۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

  • شناسه : 40752
  • 29 بهمن 1397 - 19:11
  • 182 بازدید
  • ارسال توسط :
بهرامیان: سطح فنی لیگ نونهالان بالاتر از رده های دیگر بود

بهرامیان: سطح فنی لیگ نونهالان بالاتر از رده های دیگر بود

فاطمه بهرامیان سرمربی تیم روپایی الکترونیکی کیین گفت: سطح فنی لیگ نونهالان بسیار بالا بود و قهرمانی در این رده دشوارتر از رده های دیگر بود. سرمربی تیم روپایی الکترونیکی کیین که موفق به کسب مقام قهرمانی دومین دوره رقابت های لیگ برتر نونهالان شدند در گفتگو با روابط عمومی هیئت تکواندو تهران گفت: ما […]

فاطمه بهرامیان سرمربی تیم روپایی الکترونیکی کیین گفت: سطح فنی لیگ نونهالان بسیار بالا بود و قهرمانی در این رده دشوارتر از رده های دیگر بود.
سرمربی تیم روپایی الکترونیکی کیین که موفق به کسب مقام قهرمانی دومین دوره رقابت های لیگ برتر نونهالان شدند در گفتگو با روابط عمومی هیئت تکواندو تهران گفت: ما استارت کارمان را از اردیبهشت ماه زدیم و سعی کردیم با کنار هم قرار دادن تمرینات تیم های کشوری و استان سطح کیفی بازیکنان را بالا ببریم. بسیاری از بازیکنانی که در تبم استان به میدان میرفتند در لیگ کشور هم در ترکیب تیم مان حضور داشتند.
وی افزود: ابتدا قرار بود تنها در یک رده در لیگ حضور داشته باشیم اما در ادامه با فراهم شدن شرایط در هر سه رده و با بهره گیری از کمک های اسپانسر تیم در هر سه رده حضور یافتیم.
بهرامیان با بیان اینکه در تیم ما بازیکنانی از تمامی مناطق تهران حضور داشتند اظهار داشت: همان فراخوانی که در ابتدا برای حضور در لیگ کشور زده بودیم را در تهران هم پیاده کردیم و این امر باعث شد بازیکنانی از حومه تهران از جمله شهریار و اندیشه هم در تیم ما حضور داشته باشند.
سرمربی تیم قهرمان دومین دوره لیگ برتر نونهالان با قدردانی از عملکرد کادر اجرایی سازمان لیگ در طول برگزاری رقابت ها و در انتخاب برتر ین های لیگ افزود: سطح فنی لیگ نونهالان بالاتر از رده های دیگر بود بطوری که تا ۲،۳ هفته مانده به پایان لیگ تکلیف سکو نشینان مشخص نبود و با یک مساوی یا باخت نتایج تیمی تغییر می کرد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram