۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

  • شناسه : 62571
  • 28 آبان 1401 - 13:15
  • 512 بازدید
  • ارسال توسط :
لطفی آخرین نماینده تهران در روز هفتم مسابقات قهرمانی جهان

لطفی آخرین نماینده تهران در روز هفتم مسابقات قهرمانی جهان

در هفتمین روز ( پایانی) از مسابقات تکواندو قهرمانی جهان ، حسین لطفی ملی پوش شایسته استان تهران  در سالن متروپلیتن به مصاف رقبای خود خواهد رفت. به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران؛هفتمین روز از مسابقات تکواندو قهرمانی جهان فردا یکشنبه ۲۹ آبان ماه در اوزان ۵۸ – کیلوگرم در گروه مردان و […]

در هفتمین روز ( پایانی) از مسابقات تکواندو قهرمانی جهان ، حسین لطفی ملی پوش شایسته استان تهران  در سالن متروپلیتن به مصاف رقبای خود خواهد رفت.

به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران؛هفتمین روز از مسابقات تکواندو قهرمانی جهان فردا یکشنبه ۲۹ آبان ماه در اوزان ۵۸ – کیلوگرم در گروه مردان و ۴۶- کیلو گرم در گروه زنان در سالن متروپلیتن پیگیری می شود.

حسین لطفی  ملی پوش شایسته استان تهران در وزن ۵۸- کیلوگرم در دور نخست با دیوید فوئنتس از گواتمالا دیدار خواهد کرد. نماینده کشورمان در صورت پیروزی در این مبارزه باید با آدرین ویسنته دارنده ۴ مدال برنز گرندپری و قهرمان اروپا ۲۰۱۸ و نایب قهرمان اروپا از اسپانیا مبارزه کند. دراین وزن ۵۲ تکواندوکار حضور دارد.

تیم ملی تکواندو کشورمان در این رقابتها با هدایت ۳ مربی شایسته استان تهران “بیژن مقانلو “به عنوان سرمربی تیم ملی مردان و “ندا زارع و مهروز ساعی “مربیان تیم ملی بانوان کشورمان حضور دارند.
گفتنی است بیست و پنجمین دوره مسابقات قهرمانی جهان با حضور ۷۵۵ تکواندوکار از ۱۲۰ کشور جهان به میزبانی مکزیک در سالن «متروپلیتن» شهر گوادالاخارا از روز دوشنبه ۲۳ آبان ماه به مدت یک هفته در حال برگزاریست .

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram