۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

  • شناسه : 55722
  • 01 فروردین 1401 - 11:09
  • 1225 بازدید
  • ارسال توسط :
پیام تبریک لشکری به مناسبت فرا رسیدن سال جدید

پیام تبریک لشکری به مناسبت فرا رسیدن سال جدید

دبیر هیات تکواندو استان تهران در پیامی فرا رسیدن عید باستانی نوروز و بهار طبیعت را به ملت بزرگ ایران، به ویژه خانواده بزرگ  و پر افتخار تکواندو پایتخت تبریک گفت. به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران؛ متن پیام تبریک به شرح ذیل است ؛ یَا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الْأَبْصَارِ یَا مُدَبِّرَ اللَّیْلِ […]

دبیر هیات تکواندو استان تهران در پیامی فرا رسیدن عید باستانی نوروز و بهار طبیعت را به ملت بزرگ ایران، به ویژه خانواده بزرگ  و پر افتخار تکواندو پایتخت تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران؛ متن پیام تبریک به شرح ذیل است ؛

یَا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الْأَبْصَارِ یَا مُدَبِّرَ اللَّیْلِ وَ النَّهَارِ یَا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْأَحْوَالِ حَوِّلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحَالِ

بار دیگر دفتر ایام ورق خورد و شمیم بهاری وزیدن گرفت ، طبیعت شکوفا می گردد و فصل سرسبزی و طراوت و زندگی با یاد و نام امام حی و زنده از سر گرفته می شود و پیک بهار با خود تازگی ، امید و پویایی را به ارمغان می آورد .

نوروز آغاز رویش است و این رویش همچنان که در طبیعت محسوس است، می تواند در دل ها و جان های ما حرکتی رو به رشد و به سمت پیشرفت را مجسم و نمایان سازد.

سالی که گذشت سالی پرفراز و نشیب برای ورزش کشور، به ویژه جامعه بزرگ تکواندو استان تهران بود و خوشبختانه ورزش تهران  علی رغم همه مشکلات، توانست روزهای طلایی را تجربه کند.

اینجانب به نوبه خود، حلول سال نو خورشیدی که مزین به سال «تولید؛ دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین» توسط رهبر عزیزمان  نام گزاری شده است را به همه هموطنان عزیزم ، بویژه جامعه ی بزرگ  و فرهیخته تکواندو  استان تهران  تبریک عرض نموده و از زحمات و تلاش های خانواده ورزش پایتخت اعم ازمسئولین، هیئت ها،کمیته های ستادی، مربیان ،داوران ، باشگاه های ورزشی و سازمان های مردم نهاد که در طول سال ۱۴۰۰ به طور مستمر و موثر در راستای ارتقاء سطح ورزش مجاهدت نمودند، تشکر و قدردانی می نمایم.

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram