۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

  • شناسه : 60392
  • 12 شهریور 1401 - 11:13
  • 677 بازدید
  • ارسال توسط :
ناهید کیانی در یک چهارم نهایی،از گردونه رقابتها کنار رفت
مسابقات گرندپری - پاریس؛

ناهید کیانی در یک چهارم نهایی،از گردونه رقابتها کنار رفت

ناهید کیانی در مرحله یک چهارم نهایی گرندپری پاریس برابر قهرمان آسیا و گرندپری رم مغلوب شد و از دور رقابت ها کنار رفت. به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران ؛مسابقات گرندپری با حضور ۲۴۰ تکواندوکار به میزبانی فرانسه در سالن ورزشی «مارسل گاردن» شهر پاریس، جمعه یازدهم شهریور ماه آغاز شد . […]

ناهید کیانی در مرحله یک چهارم نهایی گرندپری پاریس برابر قهرمان آسیا و گرندپری رم مغلوب شد و از دور رقابت ها کنار رفت.

به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران ؛مسابقات گرندپری با حضور ۲۴۰ تکواندوکار به میزبانی فرانسه در سالن ورزشی «مارسل گاردن» شهر پاریس، جمعه یازدهم شهریور ماه آغاز شد .
ناهید کیانی ملی پوش شایسته استان تهران به عنوان اولین نماینده کشورمان در روز نخست این رقابتها به میدان رفت ،ناهید در وزن ۵۷- کیلوگرم در دو ر نخست مبارزات خود مقابل «مادلین فولگمان» از آلمان قرار گرفت و توانست دارنده مدال برنز قهرمانی اروپا را با نتایج مشابه ۱۲ بر صفر در ۲ راند شکست دهد و در مرحله یک هشتم نهایی حریف جید جونز از بریتانیا شود.

کیانی قاطعانه مقابل دارنده ۲ مدال طلای المپیک ، طلا، نقره و برنز جهان، ۸ طلا، ۵ نقره و یک برنز رقابت های گرندپری، ۵ طلا، سه نقره و یک برنز اروپا، با نتایج ۸ بر ۶ و ۷ بر صفر به برتری رسید و به دیدار یک چهار نهایی راه یافت.

نماینده ایران در مرحله یک چهارم نهایی مقابل «زونگشی لو» قهرمان ۲ دوره رقابت های گرندپری، دارنده طلای آسیا و بازی های آسیایی ۲۰۱۸ در ۲ راند با نتایج ۹ بر ۳ و ۱۱ بر صفر مبارزه را واگذار کرد و از صعود به مرحله نیمه نهایی و کسب مدال بازماند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram