۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار مهم » ارشیو کل اخبار » تازه های خبر » خبر های ویژه
  • شناسه : 82876
  • 18 شهریور 1403 - 11:29
  • 58 بازدید
  • ارسال توسط :
نشست مشترک هیئت تکواندو استان تهران با مدیرکل ورزش و جوانان؛ گامی بلند برای توسعه تکواندو

نشست مشترک هیئت تکواندو استان تهران با مدیرکل ورزش و جوانان؛ گامی بلند برای توسعه تکواندو

علی جوادی، مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران، به همراه معاونین و روسای ستادی، عصر روز گذشته در خانه تکواندو پایتخت حضور یافتند و نشستی را با مسئولین هیات تکواندو استان تهران برگزار کردند. به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران ؛ نشست مشترک مدیر کل ورزش جوانان استان تهران،معاونین و روسای ستادی […]

علی جوادی، مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران، به همراه معاونین و روسای ستادی، عصر روز گذشته در خانه تکواندو پایتخت حضور یافتند و نشستی را با مسئولین هیات تکواندو استان تهران برگزار کردند.

به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران ؛ نشست مشترک مدیر کل ورزش جوانان استان تهران،معاونین و روسای ستادی با مسئولین هیات تکواندو استان با هدف بررسی وضعیت فعلی،مشکلات و برنامه‌ریزی برای آینده تکواندو استان تهران اشنبه 17 شهریور ماه در دفتر هیات برگزار گردید تا گامی بلند در جهت تحقق اهداف بلندمدت  فدراسیون تکواندو در استان تهران برداشته شود.

در ابتدای این نشست  دکتر مجتبی نظری، رئیس هیئت تکواندو استان تهران با بیان مشکلات موجود و کمبود امکانات جهت پاسخ به علاقمندان به تشریح برنامه‌های اجرا شده و  آتی هیئت پرداخت و گفت: “هدف ما شناسایی و پرورش استعدادهای جوان، تقویت بخش بانوان، ارتقای سطح فنی مربیان و داوران و ایجاد پایگاه‌های قهرمانی است. با حمایت‌های اداره کل ورزش و جوانان و همکاری همه جانبه جامعه تکواندو استان، به این اهداف دست خواهیم یافت. همچنین، برنامه‌ریزی برای حضور قدرتمند ورزشکاران تهرانی در مسابقات آسیایی،جهانی و المپیک2028 از اولویت‌های اصلی ما است.”

 

جمشید سهرابی، دبیر هیئت تکواندو استان تهران نیز به نقش مهم داوران و مربیان در توسعه تکواندو اشاره کرد و گفت: “با ارتقای سطح علمی و فنی داوران و مربیان، می‌توانیم شاهد رشد و توسعه هرچه بیشتر تکواندو در استان باشیم. برگزاری دوره‌های آموزشی و کارگاه‌های تخصصی برای داوران و مربیان از جمله برنامه‌های مهم هیئت تکواندو است.”

کرمعلی ایرجی، معاون ورزش و جوانان استان تهران نیز در این نشست به اهمیت حمایت از هیئت‌های ورزشی به ویژه هیئت تکواندو اشاره کرد و گفت: “تکواندو یکی از رشته‌های ورزشی پرطرفدار در استان تهران است و ما به عنوان اداره کل ورزش و جوانان، تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا از این رشته ورزشی حمایت کنیم. ما از هیچ کوششی برای فراهم کردن امکانات لازم برای توسعه تکواندو دریغ نخواهیم کرد.”

اعظم درستی، نایب رئیس بانوان هیئت تکواندو استان تهران با اشاره به موفقیت‌های اخیر بانوان تکواندوکار استان، بر لزوم حمایت بیشتر از این بخش تاکید کرد. وی گفت: “بانوان تکواندوکار استان تهران پتانسیل بسیار بالایی دارند و با حمایت‌های بیشتر می‌توانند در مسابقات مختلف داخلی و بین‌المللی افتخارآفرین باشند.

 دکتر علی جوادی، مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران در این نشست ضمن تقدیر از تلاش‌های هیئت تکواندو استان تهران در توسعه فعالیتهای انجام شده ، به اهمیت توسعه پایدار و همه جانبه ورزش تکواندو در استان تهران اشاره کرد. و با اشاره به پتانسیل بالای ورزشکاران تهرانی و دستاوردهای ارزشمند آنان در مسابقات مختلف، بر لزوم حمایت از این ورزش تاکید نمود.

جوادی همچنین به ضرورت ایجاد زیرساخت‌های مناسب برای توسعه تکواندو در استان اشاره کرد و گفت: “ما در تلاش هستیم تا با همکاری هیئت تکواندو و سایر دستگاه‌های ذیربط، امکانات ورزشی استان را ارتقا دهیم و به ویژه در حوزه تکواندو، سالن‌های تخصصی و مجهزی را در اختیار ورزشکاران قرار دهیم.”

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران با اشاره به نقش مهم ورزش در سلامت جامعه و توسعه پایدار، بر لزوم توجه به ورزش بانوان و ایجاد فرصت‌های برابر برای همه اقشار جامعه در دسترسی به امکانات ورزشی تاکید کرد. وی همچنین بر اهمیت همکاری با مدارس و دانشگاه‌ها برای شناسایی و پرورش استعدادهای جوان در رشته تکواندو تاکید نمود و گفت باید آموزش و پرورش با هماهنگی تربیت بدنی نحوه پرورش و برنامه ریزی ورزشی در دستور کار قرار دهد .

در پایان این نشست مدیر کل ورزش و جوانان به همراه هیات همراه از مجموعه ورزشی شهدای شهرک آزادی که شامل دفتر اداری هیات استان، سه سالن ورزشی (زنده یاد سید سعید مهیمن، مرحوم فکوری و شهید وحید زمانی نیا ) است، بازدید کردند و قرار شد برای توسعه ورزش در این محل اقدامات و پیشنهادات هیات تکواندو استان تهران  با طی مراحل اداری و قانونی به انجام برسد .

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram