۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

  • شناسه : 82670
  • 13 شهریور 1403 - 20:01
  • 90 بازدید
  • ارسال توسط :
قهرمانان پاراتکواندو با استقبال مسئولین هیات به میهن بازگشتند

قهرمانان پاراتکواندو با استقبال مسئولین هیات به میهن بازگشتند

تیم ملی پاراتکواندو ایران که در بازی‌های پارالمپیک پاریس ۲۰۲۴ درخششی خیره کننده داشت، امروز سه شنبه ۱۲ شهریورماه با استقبال گرم مسئولان، پیشکسوتان و مربیان هیئت تکواندو استان تهران در فرودگاه امام خمینی (ره) به ایران بازگشتند. به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران؛تیم ملی پاراتکواندو کشورمان که با هدایت کادر فنی مجرب […]

تیم ملی پاراتکواندو ایران که در بازی‌های پارالمپیک پاریس ۲۰۲۴ درخششی خیره کننده داشت، امروز سه شنبه ۱۲ شهریورماه با استقبال گرم مسئولان، پیشکسوتان و مربیان هیئت تکواندو استان تهران در فرودگاه امام خمینی (ره) به ایران بازگشتند.
به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران؛تیم ملی پاراتکواندو کشورمان که با هدایت کادر فنی مجرب و شایسته استان تهران متشکل از پیام خانلر خانی وعاطفه کشاورز به عنوان سرمربی تیم ملی مردان و زنان و علی کریمی صابر به عنوان مربی، در مسابقات پاراتکواندو پارالمپیک شرکت کرده بود، موفق شد با کسب یک مدال نقره و دو مدال برنز به کار خود پایان دهد.

مجتبی نظری، رئیس هیئت تکواندو استان تهران، جمشید سهرایی، دبیر هیئت و اعظم درستی، نایب رئیس بانوان به همراه جمعی از پیشکسوتان و مربیان با حضور در فرودگاه، از این قهرمانان و افتخارآفرینان کشورمان استقبال گرمی به عمل آوردند.

این موفقیت بزرگ نشان از تلاش و پشتکار ورزشکاران پاراتکواندو و همچنین حمایت‌های بی‌دریغ کادر فنی و مسئولان دارد. هیئت تکواندو استان تهران نیز به عنوان خاستگاه این قهرمانان، از این موفقیت بزرگ به خود می‌بالد و برای آینده پرافتخار این ورزشکاران آرزوی موفقیت روزافزون دارد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram