۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

  • شناسه : 32226
  • 16 اسفند 1396 - 22:43
  • 109 بازدید
  • ارسال توسط :
پولادگر: هیئت تکواندو پایتخت در کشور بسیار شاخص است

پولادگر: هیئت تکواندو پایتخت در کشور بسیار شاخص است

رئیس فدراسیون تکواندو گفت: عملکرد هیئت تکواندو تهران در سال ۱۳۹۶ نشان داد که این هیئت فعالیت چشمگیر و ارزنده ای داشته و رفته رفته به روزهای اوج خود باز می گردد. به گزارش روابط عمومی هیئت تکواندو استان تهران؛ محمد پولادگر، رئیس فدراسیون تکواندو در مراسم  امروزتجلیل از قهرمانان بین المللی و ملی ،  […]

photo_2018-03-07_22-43-05

رئیس فدراسیون تکواندو گفت: عملکرد هیئت تکواندو تهران در سال ۱۳۹۶ نشان داد که این هیئت فعالیت چشمگیر و ارزنده ای داشته و رفته رفته به روزهای اوج خود باز می گردد.

به گزارش روابط عمومی هیئت تکواندو استان تهران؛ محمد پولادگر، رئیس فدراسیون تکواندو در مراسم  امروزتجلیل از قهرمانان بین المللی و ملی ،  پیشکسوتان، مربیان، داوران و خانواده شهدای گرانقدر اظهار کرد: فعالیت هیئت تکواندو استان تهران در سال ۱۳۹۶ بسیار چشمگیر و ارزنده بوده است و خوشحال هستم که تکواندو پایتخت به تدریج در حال بازگشت به روزهای اوج خود است.

وی در ادامه توضیح داد: هدف فدراسیون همیشه این بوده که تهران با توجه به اینکه پایتخت کشور است و تمامی نگاه ها را به خود جلب می کند، شاخص تر از سایر هیئت های ایران باشد و خوشبختانه ما در حال حاضر این ویژگی را در هیئت تکواندو استان تهران شاهد هستیم و این مهم به کمک زحمت کشان و دست اندرکاران زحمت کش این هیئت به دست آمده است.

پولادگر تاکید کرد: فدراسیون به طور قطع برای پیش برد اهداف و برنامه های هیئت تهران در سال ۹۷ به آنها کمک خواهد کرد.

رئیس فدراسیون تکواندودر بخش پایانی صحبت هایش برگزاری مراسم باشکوه تجلیل از قهرمانان ، پیشکسوتان ، مربیان و داوران و خانواده های شهدای گرانقدر تکواندوکار را برگ زرینی در افتخارات این هیئت در سال ۹۶ قلمداد کرد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram