۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

  • شناسه : 55442
  • 08 اسفند 1400 - 12:35
  • 247 بازدید
  • ارسال توسط :
قضاوت رقابتهای انتخابی تیم ملی پومسه برگزار می شود
به میزبانی هیات تکواندو استان تهران ؛

قضاوت رقابتهای انتخابی تیم ملی پومسه برگزار می شود

قضاوت مسابقات مجازی  انتخابی تیم‌ملی پومسه به منظور حضور در رقابت‌های جهانی در دو گروه مردان و زنان، سه شنبه دهم اسفند ماه  به میزبانی هیات تکواندو استان تهران برگزار می شود . به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران ؛یازدهمین دوره مسابقات قهرمانی جهان پومسه ۲۰۲۲، یکم تا چهارم اردیبهشت ۱۴۰۱ (۲۱ تا […]

قضاوت مسابقات مجازی  انتخابی تیم‌ملی پومسه به منظور حضور در رقابت‌های جهانی در دو گروه مردان و زنان، سه شنبه دهم اسفند ماه  به میزبانی هیات تکواندو استان تهران برگزار می شود .

به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران ؛یازدهمین دوره مسابقات قهرمانی جهان پومسه ۲۰۲۲، یکم تا چهارم اردیبهشت ۱۴۰۱ (۲۱ تا ۲۴ آوریل) به میزبانی “گویانگ” کره‌جنوبی برگزار خواهد شد.

برهمین اساس مسابقات انتخابی تیم ملی پومسه در بخش استاندارد در رده‌های سنی ۱۲ تا ۱۴ سال، ۱۵ تا ۱۷ سال، ۱۸ تا ۳۰ سال، ۳۱ تا ۴۰ سال، ۴۱ تا ۵۰ سال، ۵۱ تا ۶۰ سال، ۶۱ تا ۶۵ سال و در بخش ابداعی در رده‌های سنی زیر ۱۸ سال و بالای ۱۸ سال به منظور حضور در این  رویداد به صورت غیر حضوری  برگزار و نفرات برتر مشخص ومعرفی می گردد.

با اتمام مهلت ثبت نام ،۸۰۰ ویدئو با حضور  ۳۰۰ پومسه رو در دو گروه بانوان و آقایان ارسال شده است که قضاوت این رقابتها به صورت مجازی با حضور داوران رسمی ،سه شنبه دهم اسفند ماه در سالن تکواندو زنده یاد سید سعید مهمین  و به میزبانی هیات تکواندو استان تهران برگزار می گردد.

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram