۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

  • شناسه : 80450
  • 29 خرداد 1403 - 13:08
  • 734 بازدید
  • ارسال توسط :
کرمی ؛ لیگ برتر تکواندو استان تهران به سبک گرندپری؛ نوآوری برای انگیزه و پیشرفت

کرمی ؛ لیگ برتر تکواندو استان تهران به سبک گرندپری؛ نوآوری برای انگیزه و پیشرفت

مسئول سازمان لیگ استان تهران گفت : در راستای نوآوری و افزایش انگیزه و ارتقای سطح فنی تکواندوکاران استان، لیگ برتر تکواندو استان تهران در سال ۱۴۰۳ به سبک گرندپری در رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان برگزار خواهد شد. به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران ؛دوران جدیدی در لیگ برتر تکواندو […]

مسئول سازمان لیگ استان تهران گفت : در راستای نوآوری و افزایش انگیزه و ارتقای سطح فنی تکواندوکاران استان، لیگ برتر تکواندو استان تهران در سال ۱۴۰۳ به سبک گرندپری در رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان برگزار خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران ؛دوران جدیدی در لیگ برتر تکواندو تهران آغاز شده است. امسال شاهد برگزاری این مسابقات به سبک گرندپری خواهیم بود که نویدبخش تحولات هیجان‌انگیز و رقابت‌های نفس‌گیر است.با هدف ایجاد شور و هیجان بیشتر، انگیزه مضاعف و ارتقای سطح فنی تکواندوکاران، لیگ برتر تکواندو تهران در سال ۱۴۰۳ به سبک گرندپری برگزار خواهد شد وتکواندوکاران مستعد تهرانی خود را آماده حضور در میدان نبرد گرندپری لیگ برتر می‌کنند. این رقابت‌ها فرصتی طلایی برای ظهور ستارگان جوان و ارتقای سطح تکواندو در پایتخت خواهد بو د که برهمین اساس با محمد کرمی مسئول سازمان لیگ استان گفتگو کردیم .

این سبک از برگزاری لیگ چه ویژگی‌هایی دارد؟

در لیگ گرندپری، مسابقات به صورت انفرادی برگزار می‌شود و در هر هفته، هر بازیکن چندین مسابقه خواهد داشت. این امر باعث می‌شود که تکواندوکاران در معرض رقابت‌های بیشتری قرار بگیرند و تجربه و آمادگی جسمانی و ذهنی خود را افزایش دهند.

همچنین در پایان هر هفته به نفرات برتر جوایز نقدی تعلق خواهد گرفت که این موضوع انگیزه مضاعفی برای شرکت در مسابقات و تلاش برای کسب مقام‌های برتر ایجاد می‌کند.

علاوه بر این، جمع امتیازات هر بازیکن به تیم او نیز تعلق می‌گیرد و در نهایت تیمی که بیشترین امتیاز را کسب کند، قهرمان لیگ خواهد شد.

استقبال از این سبک از برگزاری لیگ چگونه بوده است؟

خوشبختانه استقبال از لیگ گرندپری تاکنون بسیار خوب بوده است. با وجود اینکه ثبت نام همچنان ادامه دارد، تعداد قابل توجهی تیم در تمامی رده‌های سنی در این مسابقات شرکت کرده‌اند.

این موضوع نشان می‌دهد که تکواندوکاران و مربیان از این سبک جدید برگزاری لیگ استقبال کرده‌اند و مشتاقانه منتظر آغاز مسابقات هستند.

چه انتظاراتی از لیگ امسال دارید؟

با توجه به برنامه‌ریزی‌های دقیقی که انجام شده و همچنین تغییرات مثبتی که در نحوه برگزاری مسابقات اعمال شده است، انتظار داریم که شاهد لیگ بسیار پربار، منظم و پرمخاطبی باشیم.

مطمئن هستم که رقابت‌های امسال بسیار نفس‌گیر و دیدنی خواهد بود و فرصتی عالی برای کشف استعدادهای جدید و ارتقای سطح تکواندو در استان تهران خواهد بود.

در پایان اگر صحبتی دارید، بفرمایید.

از تمامی علاقمندان به تکواندو، به خصوص تکواندوکاران، مربیان، داوران و تیم‌ها دعوت می‌کنم که با حضور پرشور خود در لیگ گرندپری، شور و هیجان خاصی به این رقابت‌ها ببخشند.

امیدوارم با برگزاری این مسابقات شاهد پیشرفت روزافزون تکواندو در استان تهران و ایران باشیم.

لازم به ذکر است که ثبت نام رقابت‌های لیگ انفرادی مردان و زنان استان تهران در رده سنی جوانان و بزرگسالان نیز در حال انجام است که برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در مسابقات به سایت هیات تکواندو استان تهران مراجعه کنید.

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram