۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

  • شناسه : 77642
  • 24 دی 1402 - 13:14
  • 196 بازدید
  • ارسال توسط :
لشکری: بانوان سکاندار تکواندو پایتخت شدند /بابایی:با صداقت و همدلی اتفاقات خوب رقم خواهد خورد
در نشست مشترک نواب رییس حوزه و شهرستان ها و کمیته های ستادی عنوان شد؛

لشکری: بانوان سکاندار تکواندو پایتخت شدند /بابایی:با صداقت و همدلی اتفاقات خوب رقم خواهد خورد

اولین نشست مشترک نواب رییس حوزه و شهرستان ها و کمیته های ستادی استان با فاطمه بابایی نایب رییس جدید استان تهران برگزار شد . به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران ؛جلسه هم اندیشی نواب رییس حوزه و شهرستان ها و کمیته های ستادی با حضور مسعود لشکری دبیر هیات و فاطمه بابایی […]

اولین نشست مشترک نواب رییس حوزه و شهرستان ها و کمیته های ستادی استان با فاطمه بابایی نایب رییس جدید استان تهران برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران ؛جلسه هم اندیشی نواب رییس حوزه و شهرستان ها و کمیته های ستادی با حضور مسعود لشکری دبیر هیات و فاطمه بابایی نایب رییس بانوان به منظور معارفه نایب رییس جدید  و ارائه عملکرد و برنامه های اجرایی بانوان در سطح استان صبح امروز یکشنبه ۲۴ دی ماه  در سالن شهید وحید زمانی نیا برگزار گردید .

در این نشست مسعود لشکری دبیر هیات استان ضمن تشکر و قدردانی از زحمات خانم درستی در زمان تصدی مسئولیت نایب رییسی در ادامه بیان داشت ؛ در ابتدا جا دارد کسب اولین سهیمه المپیک توسط بانوی شایسته و توانمند استان تهران ناهید کیانی را به جامعه تکواندو الخصوص پایتخت نشینان تبریک عرض نماییم این یک اتفاق مهم و  افتخار بزرگ برای ماست ،طی سالهای اخیر بانوان بسیار عملکرد خوبی داشتند و توانستند در تمامی میادین بین المللی سکاندار و قهرمان باشند و این امر نشان از توانمندی و پتاسیل بالای بانوان است .

وی افزود:طبق نگاه آماری در تمامی موارد از جمله قهرمانی، مسابقات ،آموزش، داوری و مربیگری بانوان تهران از مردان پیشی گرفتند و با جامعه آماری بالا توانستند پیشرو در سطح استان باشند و قطعا باحضور شما اساتید و مسئولین می توانیم با مدیریت و نگاه ویژه در حفظ و نگهداشت این قهرمانان مثمر ثمر باشیم و این سکانداری را حفظ کنیم .

در ادامه این جلسه فاطمه بابایی نایب رییس جدید بانوان استان تهران بیان داشت ؛ بسیار خوشحالم که امروز در کنار شما عزیزان هستم و به عنوان یک خدمتگزار در جهت رشد و ارتقاء سطح تکواندو بانوان خواهم بود ،قطعا با داشتن صداقت،همدلی ، اتحاد، برنامه ریزی مناسب و پیگیری آن اتفاقات بسیار خوب رقم خواهد خورد و نتیجه آن را در رشد و شکوفایی تکواندو بانوان خواهیم دید .

وی افزود: بانوان با کسب سکوهای قهرمانی در میادین مهم همچون جهانی و آسیایی نشان دادند که بسیار توانمند هستند ،کسب اولین سهمیه المپیک پاریس  ۲۰۲۴توسط ناهید کیانی از طریق سیستم رنکینگ بسیار کار بزرگ و ارزشمندی است و امیدوارم در اسفند ماه دیگر نماینده شایسته استان تهران مبینا نعمت زاده بتواند سهمیه حضور در این رویداد مهم را کسب کند و در تاریخ تکواندو ایران بادو نماینده آن هم پایتخت نشین به پاریس اعزام شوند.

بابایی در پایان از زحمات و تلاش های خانم درستی تشکر و قدردانی نمود و برای ایشان آرزوی موفقیت وسلامتی در مسئولیت جدید را دارم .

گفتنی است در این نشست نواب رییس حوزه و شهرستان ها و کمیته های ستادی با مسئولین هیات در خصوص موارد ومشکلات گفتگو کردند.

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram