۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

  • شناسه : 57477
  • 23 خرداد 1401 - 12:00
  • 1199 بازدید
  • ارسال توسط :
مسابقات آزاد قهرمانی نونهالان استان تهران برگزار می شود
در دو گروه دختران و پسران؛

مسابقات آزاد قهرمانی نونهالان استان تهران برگزار می شود

مسابقات آزاد قهرمان نونهالان تهران ورود به اردوی استان در دو گروه دختران و پسران ،هفته دوم تیرماه در خانه تکواندو پایتخت برگزار می گردد. به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران ؛رقابتهای آزاد قهرمانی تکواندو نونهالان استان به مناسبت فرا رسیدن گرامیداشت دهه امامت و ولایت به منظور شناسایی برترین ها جهت ورود […]

مسابقات آزاد قهرمان نونهالان تهران ورود به اردوی استان در دو گروه دختران و پسران ،هفته دوم تیرماه در خانه تکواندو پایتخت برگزار می گردد.
به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران ؛رقابتهای آزاد قهرمانی تکواندو نونهالان استان به مناسبت فرا رسیدن گرامیداشت دهه امامت و ولایت به منظور شناسایی برترین ها جهت ورود به اردوی استان برای شرکت در مسابقات قهرمانی کشوری در دو گروه دختران و پسران در رده کمربندی قرمز – پوم  از مورخ ۱۵ تیر ماه به مدت چهار روز در سالن تکواندو زنده یاد سید سعید مهیمن برگزار خواهد شد.
این رقابتها در گروه پسران طی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه ۱۵ و ۱۶ تیر ماه  و در گروه دختران جمعه و شنبه ۱۷ و ۱۸ تیر ماه پیگیری می شود .
لازم به ذکر است ثبت نام جهت حضور در این رقابتها، از فردا سه شنبه ۲۴ خرداد ماه در سایت مسابقات آغاز و تا ۱۱ تیرماه ادامه خواهد داشت .
علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر به بخشنامه این مسابقات در سایت هیات استان مراجعه نمایند.
ظرفیت مسابقات قهرمانی نونهالان ۴۰۰ شرکت کننده می باشد و پس از تکمیل ظرفیت سایت بسته می شود

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram